Jump to content

Kingdom Hearts III [PS4, One]


Recommended Posts

Hat das echt noch keinen eigenen Thread?

 

Vorstellung auf der E3 2015 sah jedenfalls top aus :circle:

 

Kingdom-Hearts3.jpg

 

Erscheint: TBA (wohl erst 2016?)

Genre: Action-RPG

Entwickler: Square Enix 1st Production Department

Publisher: Square Enix

 

11425539_10152828451565841_2665496815036700296_o.jpg

 

Get "Tangled up" in Kingdom Hearts III

 

Revealing the growing world of Kingdom Hearts, Square Enix and Disney Interactive today showcased a new gameplay trailer featuring never before seen footage from Kingdom Hearts III.

 

Fans of the highly-anticipated title from the celebrated series from Disney Interactive and Square Enix will see Sora and his trusted friends, Donald Duck and Goofy, adventure through the world based on the hit animated feature film, Tangled. The trailer also gives new hints to the storyline and showcases gorgeous visuals, and new gameplay elements.

 

The world based on the film Tangled is one of many big reveals the team has in store and is the first announcement in a larger, deep creative collaboration between Square Enix and The Walt Disney Animation Studios.

 

In addition to the gameplay trailer, Square Enix released a special video message for fans from Disney’s Academy Award -winning Producer, Roy Conli and Greg Coleman, VP, Worldwide Marketing and Franchise Management for Walt Disney Animation Studios. In the video, Conli and Coleman share their excitement about the announcement and Conli notes, “I think this is going to be an amazing journey for these guys as they get the richness of our story, and the richness of Kingdom Hearts... It’s going to be a phenomenal experience for the game player.”

 

Kingdom Hearts III will be available for the PlayStation 4 computer entertainment system and Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft

 

Habe von der Reihe glaube ich nur den ersten Teil angespielt... :okay:.. ansonsten ging sie schnurstracks an mir vorbei. Schade eigentlich.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 1 year later...

Ergänzend zur obigen News:

Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMix Coming Soon to the PlayStation 4 System

 

At Paris Games Week, Square Enix and Disney revealed Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX, an HD remastered compilation of the expansive and revered Kingdom Hearts series. Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX will launch on the PlayStation 4 computer entertainment system on March 28, 2017.

 

The compilation packs six beloved Kingdom Hearts adventures on one disc, paving the way for fans to experience the journey leading up to the release of Kingdom Hearts III.

 

The full list of titles included in Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX follows below:

 

Kingdom Hearts HD 1.5 ReMix

 

• Kingdom Hearts Final Mix

• Kingdom Hearts Re:Chain of Memories

• Kingdom Hearts 358/2 Days (HD remastered cinematics)

 

 

Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX

 

• Kingdom Hearts II Final Mix

• Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix

• Kingdom Hearts Re:coded

 

 

Dann doch ein kleines Stück News zu KH III:

 

 

FaodbVCO

 

 

tQmTgZ4X

 

 

 

Und noch Kingdom Hearts 0.2: Birth by Sleep - A Fragmentary Passage Opening Movie (ebenfalls PS4)

 

[video=youtube;DB-SgmfG_eM]

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 7 months later...

 

The Disney World of Hercules Returns in Kingdom Hearts III

 

Earlier at the Kingdom Hearts Orchestra –World Tour– concert in Los Angeles, Square Enix and Disney Interactive dazzled fans with a new Kingdom Hearts III gameplay trailer featuring never before seen footage based on Disney’s animated hit, “Hercules,” which celebrates its 20th anniversary this year.

 

In this action-packed trailer, Sora, Donald Duck and Goofy help Hercules battle various forms of Heartless on Mount Olympus through gorgeous visuals and gameplay. Fans will see Sora in a new form, which allows him to perform special powerful solo and joint attacks on his enemies. A new glimpse into the game’s storyline reveals a reunion with Disney villains Hades, Maleficent and Pete as they discuss the location of a mysterious item while Sora is faced with a dilemma in an effort to bring back an old friend.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 11 months later...

Kingdom Hearts 3 has a release date (thank goodness)

https://www.vg247.com/2018/06/10/kingdom-hearts-3-release-date-thank-goodness/

 

Zitat

Square Enix finally revealed Kingdom Hearts 3’s release date in advance of E3.

When a video game has been in development for five years, it tends to arrive as either a colossal dud or a groundbreaking work of art. So far, Kingdom Hearts 3looks like it will be the latter. Now we know when we can decide for ourselves, since Square Enix has confirmed it will (finally) launch on January 29, 2019.

 

The announcement was made in Los Angeles to kickoff the Kingdom Hearts World Tour. It was quickly followed up with more info from director Tetsuya Nomura, including an apology for the delay. “We’ve announced the release day for Kingdom Hearts 3 ahead of E3 at the Kingdom Hearts Orchestra World Tour. I’m sorry that we’re asking for a little more time than initially planned. Please look forward to other information, including a few trailers at E3.” (Thanks, IGN.)

Sony first announced Kingdom Hearts 3 way back at E3 2013, but Square Enix has only released spin-offs and remasters in the meantime. For what it’s worth, the extra development time will probably pay off, as Alex Donaldson found out during a hands-on preview last month.

 

Kingdom Hearts 3 will launch for PlayStation 4 and Xbox One on January 29, 2019. The Japanese version will arrive five days earlier on January 25.

 

Nach langer Zeit soll es im Frühjahr endlich erscheinen.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • 7 months later...
1 hour ago, ushan said:

Ich habe heute schon 2 Stunden gespielt. Ich habe keine Ahnung um was es geht, was man machen muss und wer die ganzen Anime-Charaktere sind, aber es ist einfach total cooooooool. Wtf? Ich verstehe nix, kann es nicht erklären, aber es ist einfach Wahnsinn!!!!!

 

Da verpasst Du wirklich 50% des ganzen Spasses 😧 schau Dir doch mal ein Recap Video an:
 

 

Finde den Lore so richtig gut, aber wie es überliefert wird mit all den KH Spin-Offs ist schon recht dürftig :ugly: 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Habe jetzt ne 15 minütige Zusammenfassung der bisherigen Story gesehen: Jemande, Niemande, ein künstliches falsches Kingdom Hearts, das echte irgendwo in der Dunkelheit, Herzlose, Aqua, Terra, Ansem, 13 dunkle Klone, Schlüsselklingenkrieg - das ist der grösste Clusterfuck, den ich je gesehen habe. Ich begreife immer noch nichts, aber das ist auch völlig egal :lol:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vor 2 Stunden schrieb ushan:

Habe jetzt ne 15 minütige Zusammenfassung der bisherigen Story gesehen: Jemande, Niemande, ein künstliches falsches Kingdom Hearts, das echte irgendwo in der Dunkelheit, Herzlose, Aqua, Terra, Ansem, 13 dunkle Klone, Schlüsselklingenkrieg - das ist der grösste Clusterfuck, den ich je gesehen habe. Ich begreife immer noch nichts, aber das ist auch völlig egal :lol:

Zitat

Lemme save you 20 minutes: crazy old man wants ultimate power from heart moon, ruins entire universe & numerous lives with his drug addiction to darkness. ... So yeah, kick his butt. Good luck.

 

:lol:

 

Und vielleicht noch ganz interessant:


 

Zitat

 

Just Incase anyone was wondering, all of the names with X in them are just anagrams of the names of characters in their original form.

 

I’ll show you:

Xehanort = No Heart

Xemnas = Ansem

Roxas = Sora

Axel = Lea

 

Those are just a few but you get the idea. Every character with an anagram in their name is linked with another. Either they’re a nobody version of their original selves or their anagram alludes to something else.

 

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ich zocke zwar Kingdom Hearts nicht (obwohl damals den ersten Teil auch gespielt), aber erlaube mir hier trotzdem auch noch eine Zusammenfassung zu posten. Bin dem Uploader subscribed und hab' das Video gerade eben aus Interesse und aktuellem Anlass geschaut - wirklich mit Herz und witzig gemacht, konnte ein paar mal gut lachen. :) (nicht dass ich jetzt checken würde, was abgeht - aber das tut glaubs niemand wirklich :ugly:)

 

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Nach einigen Stunden im Spiel bin ich bisher ziemlich begeistert. Viele tolle Zwischensequenzen, viele nette Details, Minispiele und wieder ein super Mix zwischen Anime- und Disneycharakteren.

 

Selbst mit dem Raumschiff den Weltraum erkunden und das Schiff verbessern/selbst kreiieren macht spass.

 

Kampfsystem habe ich noch nicht alles gerafft, wie ich in gewisse Formen komme, aber passt soweit bisher.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Mit dem Update vom Wochenende ist im Hauptmenü der Menüpunkt "Erinnerungsarchiv" oder so aufgetaucht (unter "Kino"). Die Zusammenfassung dort hat erheblich zum gröberen Verständnis der Handlung beigetragen.

 

Wir sind jetzt in Welt 4 und lieben es - es ist total verrückt wie jede Welt komplett einem anderen Disney/Pixar Film gewidmet ist und sogar Sora und Co. entsprechend aussehen. Die Zwischensequenzen kann man kaum von den echten Filmen unterscheiden. Flynn Rider :lol: :mushy:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung wiederherstellen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Neu erstellen...