Jump to content

Ich bruch nöd hilf bi eim einzelne Game...


Shorin

Recommended Posts

...sondern ehner bim algemeine Thema "Games"

Ich erchlär mal chli gnauer wasi eigentlich bruche:
Zäme mit es paar Kollege, versuechemer grad en Statistik-Channel z'erstelle und ich bin meh für Games und Medie verantwortlich. Ish leider nur nöd so eifach wieni mir das vorgstellt han,  mit idee für interessanti Themene ufzcho und no viel schwerer gschidi Statistike defür zfinde, mal abgxe vom offesichtliche "meistverchaufti Games/Konsole". Für Idee und Aregige wäre meeega dankbar. D'Videos werdet alli i dem Stil erstellt (aber au zum Style und Layout, sowie Background-Musik dörfeter gern au euen Senf dezue ge):
https://www.youtube.com/watch?v=TtfSE3YtUOY
https://www.youtube.com/watch?v=9hMAavor7PM

Merci eu allne und höret nie uf z'game

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung wiederherstellen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Neu erstellen...