Jump to content

Recommended Posts

• Antworten 259
  • Created
  • Letzte Antwort

Top Posters In This Topic

Geschrieben
Ja macht wieder richtig fun..... den Schalldämpfer hab ich auch gesucht...

Jetzt scheinen die Server down zu sein... sicher überlastet.

Edit: Läuft wieder

Jo waren kurz down. Surfmaps gibts auch bereits wieder :D

Geschrieben (bearbeitet)
Jo waren kurz down. Surfmaps gibts auch bereits wieder :D

:happytears: Es lädt...hab so richtig Bock mal wieder CS zu spielen. :megusta:

Hab mal ein paar Leute bei Steam geaddet.

bearbeitet von Falkoneye
Geschrieben

Also ich habs mir gestern auch gekauft, aber es hat nichts geloaded...

Heute am späteresn Abend mal schauen....

Hier noch 2 Movies von unserem ehemaligen CS-Clan.

Das 2. wurde sogar mal auf GIGA vorgestellt, als bestes CS Movie bis dato dazumals ^_^

Geschrieben
Jo macht enorm Sinn! Alles wird in Time aazeigt nume für d'Beta muesch es neu starte...

...wotsch eigli Pfüüüüscht?! :stare:

If you pre-purchased CS:GO and you're having trouble installing the beta, try restarting Steam. You can also find tips on the CS:GO forum.

Vom offiziellen Twitteracc.

:youdontsay:

Geschrieben
Ich bin de paga und gange devo us, dass alli jede fucking twitterchan läsed :genius:

Also mängisch chönti scho drischloh...

Sorry aber das erste das ich gemacht habe als ich gelesen habe das die Beta live ist, ist Steam neu zu starten.

Also mängisch muess ma de lüüt echt alles vorzeige :genius:

Geschrieben
Sorry aber das erste das ich gemacht habe als ich gelesen habe das die Beta live ist, ist Steam neu zu starten.

Also mängisch muess ma de lüüt echt alles vorzeige :genius:

Ich ha churz vorem is bett go no churz das ding kauft und denn häsch du do was vo beta gjohled, genau suechi denn no s'ganze Netz ab nach Infos etc... Anstatt ases churz erwähnsch häsch eifach mol en dummi... Sorry Twitter... ich lise nie twitter, bis uf da Züg wos uf 9gag schafft....

ich bi ned sones verruckt mit allem vernetzts Kiddy wie du, muesch entschuldige!

Dubbel, dich verhaui wenn di s'nächscht mal gseh :stare:

Geschrieben
Ich ha churz vorem is bett go no churz das ding kauft und denn häsch du do was vo beta gjohled, genau suechi denn no s'ganze Netz ab nach Infos etc... Anstatt ases churz erwähnsch häsch eifach mol en dummi... Sorry Twitter... ich lise nie twitter, bis uf da Züg wos uf 9gag schafft....

ich bi ned sones verruckt mit allem vernetzts Kiddy wie du, muesch entschuldige!

Dubbel, dich verhaui wenn di s'nächscht mal gseh :stare:

Sorry, han eigentlich denkt uf so was banales chunt ma au selber. Alli andere hends ja gester au anekriegt :genius:

Idee für nägstmal wär au eifach mal nachfrage wieso es bi dir in Steam nit azeigt wird, den hetti sicher jmd. antwortet :youdontsay:

Geschrieben

Bisch eigli behindered oder verhaltisch di nur gad chli so?

Mer gahts ehrlich gseit rächt am Arsch verbi, und i ha mi kei 30sekunde drum bemüht die beta zfinde, z'laufe zbringe wili eh bin go penne....

(i hätt sogar zu 100% gfroged wenis unbedingt no hätti wele spile gester... nachdem ich schnell googled und d'Lösig für s'Problem sälber gfunde hätti...)

Do s'genius smiley z'bringe isch verdammt dreist, wills weder passt no grächfertiged isch. Aber du chasch au eifach en Roman driiinterpretiere was ich alles versuecht gmacht/han wele mache....

Aber jo, die hüttig Jugend hät weder Vernunft no Aastand... :donotwant:

Geschrieben

:lol:

Du hesch ja wele wüsse wieso Beta nit azeigt worde isch und i han der drufhin gseit das ma Steam het müesse neu starte damit mas installiere chan. Aber das hesch mer ja au nit wele glaube. o.O

:genius:

Geschrieben
:lol:

Du hesch ja wele wüsse wieso Beta nit azeigt worde isch und i han der drufhin gseit das ma Steam het müesse neu starte damit mas installiere chan. Aber das hesch mer ja au nit wele glaube. o.O

Und scho wieder s'Genius smiley obwohl du de bisch wo ned verstoht was ich säge...

Ich han nie behauptet das mit Steam neustarte stimmt ned, resp. dass ich dir ned glaube. I ha nume gseit es isch behindered und macht kei Sinn... vowege driiinterpretiere und so...

Geschrieben
Und scho wieder s'Genius smiley obwohl du de bisch wo ned verstoht was ich säge...

Ich han nie behauptet das mit Steam neustarte stimmt ned, resp. dass ich dir ned glaube. I ha nume gseit es isch behindered und macht kei Sinn... vowege driiinterpretiere und so...

Chani au nüt derfür wenn ma Steam neu starte het müesse. Behindert hin oder her. Chills emal :lol::genius:

Geschrieben

Genau darum liebe ich die CS-Community :ugly: Seid Lieb zueinander :coolface:

Lohnt sich GO, wenn man seit 1.6 kein CS mehr gespielt hat? Das erste Ingame Material welches ich bisher gesehen habe sah doch recht old schoolig aus (um teilweise nicht gar angestaubt zu sagen ^^), was mir jedoch irgendwie gefällt. Gute, alte CS-Zeiten :happytears:

Geschrieben
Wenn di denn verhaue han wirdi mi sicher wieder beruhige. :likeasir:

:rolleyes:

Und jetzt btt

@Geist:

Soll vom Gameplay her näher an 1.6 sein als CS:S. Für den Preis lohnt es sich allemal.