Jump to content

Der offizielle Eishockey Thread


paga

Recommended Posts

Sykora verletzt, die Saison fängt ja ganz gut an, jetzt nur 2 Ausländer.. Naja dafür kommen ziemlich sicher Thornton und Nash, hoffentlich dauert der Lockout die ganze Saison :ugly:

 

Scheiss Lockout! Klar ist es attraktiv für die Zuschauer, aber eben bin trotzdem kein Fan davon...

 

Langnau wurden u.a. J. Spezza angeboten, aber sie wollen lieber Pittis vom ZSC :facehoof:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Suckt andersch Balls! Verfälscht d saison vo ahfang ah. Und teams wo nöd unbedingt wend id schulde gah

(Oder kein subventionierte Spenglercup hend) zum en superstar is ufgebot chöne z neh, chömed wieder mal z churz.

Eimal meh werded die Belohnt wo mitem Chlütter nöd chönd umgah (mal abgseh vom SCB het keine Geld zum en NHL Star z verpflichte).

Vielicht isch das ja au de Grund wieso de Streit nöd de ZSC gwählt het?

 

Absolut behinderet und s hinderletscht. Ich hoff all NHL Spieler verletzed sich und d verein hend umesuscht Geld investiert.

Und s niveau gaht au kaum ufe, im gegeteil, üseri wenige Schwizer wos id NHL gschafft hend passed sich no am schwizer niveau ah

(Das isch nöd soooo tüüüff aber nöd verglichbar mit de NHL....)

 

Habe fertig!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Suckt andersch Balls! Verfälscht d saison vo ahfang ah. Und teams wo nöd unbedingt wend id schulde gah

(Oder kein subventionierte Spenglercup hend) zum en superstar is ufgebot chöne z neh, chömed wieder mal z churz.

Eimal meh werded die Belohnt wo mitem Chlütter nöd chönd umgah (mal abgseh vom SCB het keine Geld zum en NHL Star z verpflichte).

Vielicht isch das ja au de Grund wieso de Streit nöd de ZSC gwählt het?

 

Absolut behinderet und s hinderletscht. Ich hoff all NHL Spieler verletzed sich und d verein hend umesuscht Geld investiert.

Und s niveau gaht au kaum ufe, im gegeteil, üseri wenige Schwizer wos id NHL gschafft hend passed sich no am schwizer niveau ah

(Das isch nöd soooo tüüüff aber nöd verglichbar mit de NHL....)

 

Habe fertig!

 

Danke

 

Fendes au todverschesse

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Suckt andersch Balls! Verfälscht d saison vo ahfang ah. Und teams wo nöd unbedingt wend id schulde gah

(Oder kein subventionierte Spenglercup hend) zum en superstar is ufgebot chöne z neh, chömed wieder mal z churz.

Eimal meh werded die Belohnt wo mitem Chlütter nöd chönd umgah (mal abgseh vom SCB het keine Geld zum en NHL Star z verpflichte).

Vielicht isch das ja au de Grund wieso de Streit nöd de ZSC gwählt het?

 

Absolut behinderet und s hinderletscht. Ich hoff all NHL Spieler verletzed sich und d verein hend umesuscht Geld investiert.

Und s niveau gaht au kaum ufe, im gegeteil, üseri wenige Schwizer wos id NHL gschafft hend passed sich no am schwizer niveau ah

(Das isch nöd soooo tüüüff aber nöd verglichbar mit de NHL....)

 

Habe fertig!

 

Problem? :coolface:

 

Naja stimmt schon, Davos hätte das Geld auch nicht gehabt wenn es der Kristallclub nicht finanziert hätte. Aber da wir momentan nur 2 einsatzfähige Ausländer haben bin ich schon froh, dass sie wieder kommen. Ausserdem denke ich mal das Thornton nach seiner NHL Karriere eh noch 1-2 Saison in Davos anhängen wird :cookie: Ausserdem hat Davos dieses Jahr nur auf junge Spieler gesetzt und Del Curto will die Mannschaft in den nächsten 2-3 Jahren extrem verjüngen, sehe das jetzt bei weitem nicht so negativ.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Problem? :coolface:

 

Naja stimmt schon, Davos hätte das Geld auch nicht gehabt wenn es der Kristallclub nicht finanziert hätte. Aber da wir momentan nur 2 einsatzfähige Ausländer haben bin ich schon froh, dass sie wieder kommen. Ausserdem denke ich mal das Thornton nach seiner NHL Karriere eh noch 1-2 Saison in Davos anhängen wird :cookie: Ausserdem hat Davos dieses Jahr nur auf junge Spieler gesetzt und Del Curto will die Mannschaft in den nächsten 2-3 Jahren extrem verjüngen, sehe das jetzt bei weitem nicht so negativ.

 

Naja mir geht es mehr um die Vereine wie Langnau oder so, die sich eh keinen Spieler krallen können. Klar machen die Spieler nicht alle Spiele aus, aber sie können Matchentscheidend sein.

Finde es einfach schade dass sowas möglich ist oder bzw. finde ich es schade dass es zum Lockout gekommen ist.

 

Ich verstehe auch die Spieler die ins Ausland gehen, weil sie spielen wollen.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Suckt andersch Balls! Verfälscht d saison vo ahfang ah. Und teams wo nöd unbedingt wend id schulde gah

(Oder kein subventionierte Spenglercup hend) zum en superstar is ufgebot chöne z neh, chömed wieder mal z churz.

Eimal meh werded die Belohnt wo mitem Chlütter nöd chönd umgah (mal abgseh vom SCB het keine Geld zum en NHL Star z verpflichte).

Vielicht isch das ja au de Grund wieso de Streit nöd de ZSC gwählt het?

 

Absolut behinderet und s hinderletscht. Ich hoff all NHL Spieler verletzed sich und d verein hend umesuscht Geld investiert.

Und s niveau gaht au kaum ufe, im gegeteil, üseri wenige Schwizer wos id NHL gschafft hend passed sich no am schwizer niveau ah

(Das isch nöd soooo tüüüff aber nöd verglichbar mit de NHL....)

 

Habe fertig!

 

:waltz:

 

Naja mir geht es mehr um die Vereine wie Langnau oder so, die sich eh keinen Spieler krallen können. Klar machen die Spieler nicht alle Spiele aus, aber sie können Matchentscheidend sein.

Finde es einfach schade dass sowas möglich ist oder bzw. finde ich es schade dass es zum Lockout gekommen ist.

 

Ich verstehe auch die Spieler die ins Ausland gehen, weil sie spielen wollen.

 

Langnau verpflichtet ja auch noch einen NHL Spieler :ugly: David Backes (St.Louis Blues) ist scheinbar ein Thema...

 

Edit: Y.Weber wird während des Lockouts für die Genfer spielen..

bearbeitet von Little_JoeY
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Und was isch denn eigentlich gnau de Unterschied zu de normalä Situation? Gid immer Clubs wo meh Cholä händ als anderi, und drum türeri Spiller chönd verpflichtä. Saison verfälschä tuets au nid, sondern es isch halt eifach diä Saison so. Wiä chamer bi total regulärä Vorgäng wiä Mannschaftä wo Spiler verpflichtet vonere verfälschig redä?

 

Abgseh devo mueses denn zerscht no zeigt werdä, dass diä NHL Spieler so entscheidend sölled si. Bsunders wenns nur churz blibed. Plötzlich händ denn no diä Vorteil wo keini gha händ.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Der Unterschied zur normalen Situation ist, dass sich gewisse Vereine mit Geld, welches sie nicht haben, Spieler verpflichten, die sich andere nicht leisten können

und nicht in dieser Liga unter Vetrag stehen. Die Spieler stehen weiterhin bei ihren NHL Clubs unter Vertrag und werden nur solange der Lockout besteht in der Schweiz spielen.

 

Stell dir vor: Du spielst an einem Fussballgrümpi mit. Euer nächster Gegner hat aber via Beziehungen noch schnell Shaqiri für eine Halbzeit gebucht. Nach der ersten Halbzeit steht dann 10:1

für eure Gegner und ihr dürft den Rest des Spiels (Im Falle hier: DEN REST DER SAISON) einem Rückstand nachrennen, für den IHR nichts könnt (also weder schlechte Leistung, noch eigentliche finanzielle Not usw.).

 

Sry aber ich bezwiefle echt das du jemals NHL glueget hesch, wil de Niveauunterschied isch immerno riiiiiiesig. Üse eiget Nachwuchs het kei Chance inere Liga eso fuess z fasse geschweige denn,

en fixe Stammplatz z becho wil ja jetzt no 2 Uslender meh ufem Iiis stönd. Wenn denn d NHL findet, sie verzichted uf die 10% wos vo de Spieler fordered, denn sinds au innert 2 Tag wieder in

Nordamerika ufem iis.

 

Üseri dummdummdumm Liga sött halt dene Schuldegschäftli au endlich mal de Riegel schiebe aber denn wäred leider vieli Verein scho idi 3 oder 4 Liga verbannt worde. Mir düend eifach Verein

wie Ambri, Lakers, Genf Servette leid, wo eigtl es guets Kader hend die Saison aber sich kei sonen supertüüre Spieler leiste chönd. Es chunnt au no dezueh, das wenn mer ufs iis gaht mitem Wüsse, das bi de andere 2 NHL Spieler

spieled, mer eifach au sehr viel Iihdruck het und Respekt.

 

Sry für Hochdütsch und schwiizerdütsch mix :badpokerface:

 

Min Grossvater isch mal President gsii vo eim vo dene NLA Verein und ich weiss vo ihm ganz genau was für Schulde die Clubs hend wo sich da no Spieler gmietet hend. Ächt truurig, scho fasch wie bim Rasegechügele :(((

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Abgseh devo mueses denn zerscht no zeigt werdä, dass diä NHL Spieler so entscheidend sölled si. Bsunders wenns nur churz blibed. Plötzlich händ denn no diä Vorteil wo keini gha händ.

 

Meinsch das jetzt ernscht?! Schinbar verfolgsch du zHockey ned so oder magsch di einfach nüme as letschte Lockout erinnere?! :ugly:

Guät wenns nid so lang blibed, gsehts villäch nid grad so schlimm us...

bearbeitet von Little_JoeY
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Meinsch das jetzt ernscht?! Schinbar verfolgsch du zHockey ned so oder magsch di einfach nüme as letschte Lockout erinnere?! :ugly:

Guät wenns nid so lang blibed, gsehts villäch nid grad so schlimm us...

 

Ja ich hoffe würkli, würkli, würkli das de Lockout schnell wird verbie sii. Ich han ebe au s gfühl gha das de Gormuur nöd gnau weiss was de Lockout isch, han versuecht

ruhig und sachlich z erkläre aber eigentlich bin am Koche -.-' :rage: (Aber nöd weg dir GOrmuur gell!!! :D)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Der Unterschied zur normalen Situation ist, dass sich gewisse Vereine mit Geld, welches sie nicht haben, Spieler verpflichten, die sich andere nicht leisten können

 

Siehe unten... das isch doch nid en Unterschied zur normalä Situation. Das isch diä normal Situation.

 

 

und nicht in dieser Liga unter Vetrag stehen. Die Spieler stehen weiterhin bei ihren NHL Clubs unter Vertrag und werden nur solange der Lockout besteht in der Schweiz spielen.

 

Logisch stönds do unter Vertrag. Diä chömed nid ohni Vertrag eifach mol chli go spilä i de Hoffnig dass denn chli almosä überchömed.

 

Stell dir vor: Du spielst an einem Fussballgrümpi mit. Euer nächster Gegner hat aber via Beziehungen noch schnell Shaqiri für eine Halbzeit gebucht. Nach der ersten Halbzeit steht dann 10:1

für eure Gegner und ihr dürft den Rest des Spiels (Im Falle hier: DEN REST DER SAISON) einem Rückstand nachrennen, für den IHR nichts könnt (also weder schlechte Leistung, noch eigentliche finanzielle Not usw.).

 

Dumms Bispiel. De Shaqiri spillt bi Bayern. Also wärs wohl ehnder verglichbar demit dasser schnäll i d Super League chämt für 2 Mönet. Kein Mänsch würd sich drüber gross ufreggä.

 

Und für de Rückstand chamer so vil wiä suscht au. Es chan immer sie dass öper andersch wäg irgendwelchnä Umständ eifach besser isch. Isch halt so.

 

 

Sry aber ich bezwiefle echt das du jemals NHL glueget hesch, wil de Niveauunterschied isch immerno riiiiiiesig. Üse eiget Nachwuchs het kei Chance inere Liga eso fuess z fasse geschweige denn,

en fixe Stammplatz z becho wil ja jetzt no 2 Uslender meh ufem Iiis stönd.

 

Näi ächt.. chasch di scho ufregä wenn willsch. Ich han nur mol welä iwerfä dass ihr das villicht chli z tragisch nämmed. De Abschnitt zeigts grad nomol, mer chönt meinä es gäng um e Generationä Frog oder gar johrzänte langi Nochwürkigä.

 

In Würklichkeit isches so das diä villicht 2 Mönet, wenns ganz dick chund en ganzi Saison do blibed, und denn schwubsidiwubs wider weg sind. Und scho isch wieder alles wiä vorher.

 

 

 

Üseri dummdummdumm Liga sött halt dene Schuldegschäftli au endlich mal de Riegel schiebe aber denn wäred leider vieli Verein scho idi 3 oder 4 Liga verbannt worde. Mir düend eifach Verein

wie Ambri, Lakers, Genf Servette leid, wo eigtl es guets Kader hend die Saison aber sich kei sonen supertüüre Spieler leiste chönd. Es chunnt au no dezueh, das wenn mer ufs iis gaht mitem Wüsse, das bi de andere 2 NHL Spieler

spieled, mer eifach au sehr viel Iihdruck het und Respekt.

 

Sry für Hochdütsch und schwiizerdütsch mix :badpokerface:

 

Min Grossvater isch mal President gsii vo eim vo dene NLA Verein und ich weiss vo ihm ganz genau was für Schulde die Clubs hend wo sich da no Spieler gmietet hend. Ächt truurig, scho fasch wie bim Rasegechügele :(((

 

 

Öb diä ganz Verschuldig vo Clubs (öb jetzt Hockey, Fuessball oder suscht öpis isch do jo egal, isch überall s glich), es Problem isch, und diä Praxis d Liga insofern verfälscht wilsi schlussendlich Clubs bestroft wo wänd aschtändig wirtschaftä, isch e berächtigti, aber total anderi Frog. Do händ das NHL Spiler Züg nur am Rand öpis demit ztuä. Das betrifft alli andere nämlich genau so (isch jo nid so als chämted diä Schuldä nur vo de verpflichtete NHL Spiler).

 

 

 

 

Meinsch das jetzt ernscht?! Schinbar verfolgsch du zHockey ned so oder magsch di einfach nüme as letschte Lockout erinnere?! :ugly:

Guät wenns nid so lang blibed, gsehts villäch nid grad so schlimm us...

 

 

Ich verfolgs tatsächlich nid so intensiv (eifach chli das wo im Fernseh chund ab und zuä), aber um das gods nid mol. Mir wüssed jo alli, das im Mannschaftssport in erschter Linie Mannschaftä spilled. Erscht dänn chunds uf einzelni Spiler druf a. Und im Hockey isch das nid andersch. Einzelkönner sind vertvoll, uf e Saison usä gseh, chönds aber kei guet funktionierendi Mannschaft ersetzä.

 

Wenn diä Spiler e Saison blibed isch das eis Thema. Natürlich chönds denn entscheidend si. Das macht gueti Spiler us und lieht i de Natur vo de Sach. Wenns nur Churz blibed chans au si das öpis biträgä chönd. Aber es chan genau so guet si, dassi s funktioniere vo de Mannschaft, während sie det sind, vor allem aber au nachdems nach churzer Zit wider plötzlich nüm det sind, durenand bringed, und de Mannschaft denn plötzlcih d Spielpraxis z churz chund, wills nach churzer Ispillzit wieder d Mannschaft müend umstellä.

 

 

 

 

Ich weiss scho was ihr meined. Ich gseh eifach dä Wahnsinn nid ganz... das isch doch alles Teil devo und Johr us Johr i Teil devo gsi. So isches ebä.

 

Diä eintä versueched e Club guet und suber z füehre, diä andere spekuliered echli, mached Schuldä und hoffed ändi Saison chömeds defür meh zrug über, wider anderi schissed e uf alles, wills schier unendlich Kohle im Hintergrund händ und blächä chönd was s züg hebt. Und de meischtä gots um Cholä und um Beschäftigung vom Volk. Das isch Sport.

 

Nur wäg paar NHL Spiller wird de Brotä au nid Fett. Das was ihr kritisiered sind Grundsatz Themänä.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung wiederherstellen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Neu erstellen...