Jump to content

Recommended Posts

• Antworten 2.3k
  • Created
  • Letzte Antwort

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geschrieben
hui jo has gse...bin schüüch überrascht gsi! :D

Aber jo...für Legend bruchi no biiiitz Ziit....still Rank 2....

PS:

---> Schiis Warriors!

Ich laddere glaub mit Miracle Rogue no Legend die Season. :focus:

Geschrieben (bearbeitet)
Ich laddere glaub mit Miracle Rogue no Legend die Season. :focus:

I mue au wido chli Ladder Spiele aber bruch no srichtige Deck dazue :ugly: Priest isch ebe scho ganz lustig zum spiele :ugly:

Ps. Sorry für die Frog, aber zum uf Twitch streame, wa mueni genau beachte? :ugly:

bearbeitet von mainimum
Geschrieben
Ps. Sorry für die Frog, aber zum uf Twitch streame, wa mueni genau beachte? :ugly:

Findi en gueti Frog, würd au mol gern 2,3 Sache Streame. Sprich Turnierspiel vo do und spöter denn mis Abgoh im Titanfall :ugly:

Danke für en churzi Erlüterig Tobi, dis SetUp schiint nämmli rächt aaständig.

Geschrieben

Am besten 2 Monitore und Hearthstone im Fenster Modus starten. So kannst du auch den Chat mitverfolgen und andere Sachen erledigen ohne aus Versehen dein Desktop zu streamen. ^^

Geschrieben
Am besten 2 Monitore und Hearthstone im Fenster Modus starten. So kannst du auch den Chat mitverfolgen und andere Sachen erledigen ohne aus Versehen dein Desktop zu streamen. ^^

Ich spiele am Laptop, aber nen zweiten Bildschirm hätte ich noch zuhause :lamy:

Geschrieben

1. Twitch account erstelle und dete unter "Dashboard -> Stream Key" eue Key usekopiere. Der bruchet ihr spöter zum de Software chöne Zugriff uf eui Streampage chöne zge.

2. Etz bruchet ihr en Broadcaster Software. Ich benutzt diä:

http://obsproject.com/

3. Nun diä Applikation starte und entsprechend folgendem Link konfiguriere:

http://help.twitch.tv/customer/portal/articles/1262922-open-broadcaster-software

Ihr erstellet bei OBS zerst ei Szene und dere Szene füäget ihr denn mehreri Quelle hinzu. Diä Sache werdet denn uf eusem Stream azeigt.

Folgendes sind Quelle wo ich benutze:

Webcam Bild

Game

Bilder (Rahme und Deckliste)

Diä Quellene füäget ihr denn eifach euere Szene hinzu und klicket uf "Start Streaming".....et voila eue Stream isch online!

Vergesset nöd bi euere Webcam (Quelle) sMikro uszschalte. Süst ghöret dViewer eim doppelt.

Wenn ihr ufem zweite Bildschirm eue eigneti Channel ofe hend...söttet ihr de au no mute :)

Es isch nöd so das dViewers alles gsend was ihr machet, sondern nun diä Quelle wo ihr ide Konfigu agebed. Und das isch Grundsätzlich nur sGame, eui Webcam und Bilder (overlay).

De Herr Google söt eu vieli Overlays gfinde la wo ihr eifach benutze chönt. Wenn ihrs chli mit Bildbearbeitig im Griff hend...isch es super schnell selber gmacht ;)

Geschrieben

Hatte gestern Nacht einen 3er Run, der zum 2er Run wurde weil mich die Beta rausgeworfen hat :badpokerface:

Vorhin ein Schweinepriester mit zwei von denen in den ersten beiden Runden. Ich nur o.0

Hinter Spott sind die recht nervig. V.a. da sie explizit Verletzte heilen inkl Helden.

23846gbkyj.jpg

Solches verficktes Drawluck will ich auch mal haben. Meine Startkarten kosten zum Teil 2,4,5 :dude: . Mir ein Rätsel wieviel Glück manche Spieler haben :jackie:

Geschrieben (bearbeitet)

:sabber: hab den priest für mich entdeckt...finds extrem lustig mit dem zu spielen...:kitteh:

Hearthstone_Screenshot_2.22.2014.17.46.53.png

:lol: !!!! all die games habe ich gestreamed :rofl: hab's gar nicht bemerkt...zum glück nimmt obs nur das gamefenster auf :coolface:

Hearthstone_Screenshot_2.22.2014.17.57.54.png

Hearthstone_Screenshot_2.22.2014.18.16.32.png

bearbeitet von Limality