Jump to content

Final Fantasy XIV: Endwalker [PC/PS4/PS5]


Recommended Posts

Musik und Gestaltung gehört klar zum besten was die Gamingwelt momentan zu bieten hat. Da fliesst soviel Detail und Herzblut in diese Welt, ich bin jedesmal von neuem erstaunt wenn's neue Dungeon, Raids und Kämpfe gibt.

:waltz:

 

@Naryo: Gleiches Prinzip, stark vereinfacht. Der Raid ansich ist aber noch knackig.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

So es guets game mit soviel bekanntem FF Flair, leider hani das Gfühl dass Community in letschter Zyt chli verbittert worde isch :unhappy:

 

Nur wegen den tomes Farmern, die sich für Content anmelden, wo sie gezwungenermassen auf Neulinge treffen und dann auch noch enttäuscht sind

 

Beispiel von gestern: Nidhogg Story

- 2 schauen sich die cutscene an

- 2 beginnen sofort mit "fck...not this one" und "omg why", "wipefest"und so weiter

das nervt mich dermassen, weil wenn sie nicht damit umgehen können, sollen sie die Trial und Mentor-Roulettes doch einfach weglassen?!

 

Was passiert? oneshot und alle tun sie so überrascht, gratulieren einander und ich denk mir dann jeweils meinen Teil...

Es ist doch -nur weil jemand den Kampf zum ersten mal macht- nicht gegeben, dass der betreffende Spieler eine Pfeife ist? Das ist bei uns ja auch nicht der Fall (wir sind ja auch prima)

 

Auch aus unserer Gilde gibt's Leute, die unfähige Neulinge geradezu anziehen (gell nooba) und langsam die Geduld verlieren aber ich persönlich finde es spannend, Anfänger durch Aurum Vale zu lotsen oder mit 6 Neulingen Ramuh Ex zu clearen :rolleyes:

 

Aber ich gebe zu, wenn ich um 01:00 "noch schnell" das Mentor Roulette machen will und dann mit 7 Cutscene-leuten in Ifrit Ex lande...dann nehm ich den Penalty auch schon mal...

:whyohwhy:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Nur wegen den tomes Farmern, die sich für Content anmelden, wo sie gezwungenermassen auf Neulinge treffen und dann auch noch enttäuscht sind

 

Beispiel von gestern: Nidhogg Story

- 2 schauen sich die cutscene an

- 2 beginnen sofort mit "fck...not this one" und "omg why", "wipefest"und so weiter

das nervt mich dermassen, weil wenn sie nicht damit umgehen können, sollen sie die Trial und Mentor-Roulettes doch einfach weglassen?!

 

Was passiert? oneshot und alle tun sie so überrascht, gratulieren einander und ich denk mir dann jeweils meinen Teil...

Es ist doch -nur weil jemand den Kampf zum ersten mal macht- nicht gegeben, dass der betreffende Spieler eine Pfeife ist? Das ist bei uns ja auch nicht der Fall (wir sind ja auch prima)

 

Auch aus unserer Gilde gibt's Leute, die unfähige Neulinge geradezu anziehen (gell nooba) und langsam die Geduld verlieren aber ich persönlich finde es spannend, Anfänger durch Aurum Vale zu lotsen oder mit 6 Neulingen Ramuh Ex zu clearen :rolleyes:

 

Aber ich gebe zu, wenn ich um 01:00 "noch schnell" das Mentor Roulette machen will und dann mit 7 Cutscene-leuten in Ifrit Ex lande...dann nehm ich den Penalty auch schon mal...

:whyohwhy:

 

Isch ja leider e generells Problem (miner Meinig) nöd nur bi Neuling. Ich han ja 2+ Jahr gspielt und ha das schlimm gfunde.

Es het immer bestimmti Phase vo Raid und Trial Releases wo denn alli zu Elitiste mutieret und sich denn so langsam gegesitig hasset.

Das übertreit sich denn schnell mal uf de ganzi restlichi Content. Roulette, 24er Raid, etc.

 

Klar het me selber ab und zue so Täg und Trials wo nöd mit 7 neue alles durechaue magsch. Aber mängisch isch übertribe. 3Täg nach Content release "lueg doch youtoube du noob".

Genau au das wo du seisch "nicht gegeben, dass der betreffende Spieler eine Pfeife ist?" vollkomme richtig. Villi wennd das gar nöd als anderi Option gse oder sich demit abge. Scho chli denäbet.

 

Das Problem hani oft in dütscher Community ka (wett niemerem zu noch trätte, erfahrig vo Lüt woni Troffe han) aber vili sind dört nöd imene "stabile Arbetsverhältnis" bzw. schaffet vil Teilzyt, hend meh zyt, gamet meh und ziehnd das ganze no vil me ufe.

 

Ich vermiss dass biz das alles gmeinsam gmacht hesch und au gern neue ghulfe hesch ( han ich immer gern gmacht).

Han zum verglich nach Jahre kurz in WoW Community inegluegt und die isch irgendwie vil offener und fründlicher da dure. Eventuell dunkts mi au nur weg de lange Abweseheit?

 

Sorry, vil text :cookie:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

apropos: willkomme

da ich nur i dem thread aktiv bin, schrib ich das grad do inne :rolleyes:

wer bisch denn du im game und uf welem Server?

 

Danke! und Hoi!

 

Ich bin aktuell uf Zodiark (Chatz Mauz) dihei. Isch mal de niedrigst pop Server gsi, inzwüsche glaub au sehr guet befüllt.

Bin jetz aber 3+ Mönet inaktiv gsi.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

so guet :coolface:

bin nach miner inaktivität eh chli en freivogel.

 

Ich überleg mirs mal, weiss gar nöd öpp transfer zu eu möglich isch. Cerberus = Legacy?

 

nei legacy nöd, aber er isch recht guet bsuecht.

wenn en world transfer willsch mache, bruchsch vilicht es paar versuech...aber zu randziite söt das eigentlich goh

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

hmmhm ich lueg mir das mal ah. müesst eh luege wegem "vermöge" transfer.

ganz anderi frag : PS4 oder PC?

 

häsch en huuffe Geld?

wenns zviel zum transferiere isch, chömer üs ja mal abspreche, zum luege was uf eurem Server günstig und bi üs tüür isch, denn chasch easy tüüri items zügle und wieder vertschutte

(extreme Drops, Materia, minions, Möbel, Airship parts usw...)

 

mir sind mehrheitlich uf PS4, wobii einzelni uf PC zocked aber es verfüeged alli über PSN Party chat

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

en "huuufe" isch es für anderi warhschinli nöd, für mini verhältnis aber scho.

knapp 20+

 

schad bin PC :circle:. chan aber au PSN büte.

 

ich bin irgendwo bi 11 oder so :-)

 

doh mal es paar aktuelli bispiel

 

Sephirot Tree ~8 Mio

Eastern Cherry Tree ~8 Mio

 

Hunting Hawk ~19Mio

Dwarf Rabbit ~2Mio

Fenrir Pup ~3-5 Mio

 

Craftman's Command V ~2 Mio

(wobei sehr schwankend...)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

ich bin irgendwo bi 11 oder so :-)

 

doh mal es paar aktuelli bispiel

 

Sephirot Tree ~8 Mio

Eastern Cherry Tree ~8 Mio

 

Hunting Hawk ~19Mio

Dwarf Rabbit ~2Mio

Fenrir Pup ~3-5 Mio

 

Craftman's Command V ~2 Mio

(wobei sehr schwankend...)

 

ah super, danke. ich lueg mal was ich so bi mir chan poschte und mitneh. :)

Hoffe de märt bricht nöd in 2-3täg zämme

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • Goldstein changed the title to Final Fantasy XIV: Shadowbringers [PC/PS4]
  • radiant changed the title to Final Fantasy XIV: Endwalker [PC/PS4/PS5]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung wiederherstellen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Neu erstellen...