Jump to content

Final Fantasy XIV: Endwalker [PC/PS4/PS5]


Recommended Posts

Nur wegen den tomes Farmern, die sich für Content anmelden, wo sie gezwungenermassen auf Neulinge treffen und dann auch noch enttäuscht sind

 

Beispiel von gestern: Nidhogg Story

- 2 schauen sich die cutscene an

- 2 beginnen sofort mit "fck...not this one" und "omg why", "wipefest"und so weiter

das nervt mich dermassen, weil wenn sie nicht damit umgehen können, sollen sie die Trial und Mentor-Roulettes doch einfach weglassen?!

 

:whyohwhy:

 

sehni ganz andersch. Geg Neuling hani gar nûd. aber wenn meischtens im Trial Nidhogg chunnt und us erfahrig vo 10 mol 9 es wipefescht sind, findi das meh als mûehsam. vor allem wils au 7 lüt mit mentorestatus si chônne, nidhogg kennet und me wiped.das het nûd mit de "first timer ztue" sundern dr unfähigkeit vo ganz vilne Spieler. woni nidhogg serscht mol gmacht ha am erschte Tag bini mit 7 andere neuling drin gsi, inkl ich, und mir häns ohni problem bim erschte mol gschafft.

im trial chani oft grad mol e halb Stund iplane, wils wieder xpersone git wo nebe dra tv luege, oder nid ufpasse oder sich zschad sind us dr Suppe zlaufe und en wipeverursache. neuling sterbet meischtens nur bi situatione wos nid kenne wils suscht meischtens chli besser ufpasse, will ebe zum erschte mol. usserdem het glsub dMehrheit vollschts verständnis für Neuling, va wenn sie sich bemüehe und va sind es paar Toti au kei wipegrund, aber 4-5 unfähigi Spieler scho. darum wirdi au witerhin nid in Jubel usbreche wenni nidhogg im trial han. für unkonzentrierti spieler, oder lüt wo nid mal versueche Grundlage zbeherrsche, isch mir Zit zschad

bearbeitet von Noona
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Abgseh vo dr Wipegfohr und de Party schiessts sicher vil au a wie mich, wenn me nur kurz Trial mache will aber Sephi oder Nidhogg bechunnt. erschtens bechunnt me sau ift Nidhogg und zweitens göhns vil länger als e Garuda. scho nur darum denkt me fck, nid scho wieder de glich und hure langi trial.

 

ich persônlich nimme sehr gern de Eso Stei Bonus, und freu mi über first timers und wird witerhin ûber die Unfähigkeit vo de vilne Spieler flueche, wo mis Spielerlebnis dämpfe!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

das sind eigentlich 2 total normali und vollkomme abrachti asichtene. Findi au super.

Leider git es natürli anderi und villi wo das gar nöd so empfinde. Stresset immer dur Trials dure oder sind wie du seisch sich vil zbequem us wellem Grund au immer mitzmache.

Ha scho total unnötigi discussione gse weg dem.

 

Bevor es die Vote Möglichkeit ka het, sind ja lüt gern eifach neumet anegsässe sind. Im sinen vo "ihr chönds nöd / ich han kei luscht / ich mach nüt"

 

 

Biz rage isch immer, in söttige situatione. Lüt im Internet sind nöd immer toll. :thinking:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ich sehe das Problem auch ein wenig in der Spielart von FFXIV selber.

Das Spiel zwingt dich dermassen viel zu Grinden und den gleichen Content abzugrasen das es schon teilweise in Arbeit ausartet und der Spass irgendwann flöten geht.

 

Nach 3000 Dungeon und Trial Runs bin ich dann auch zum Elitisten mutiert, die Zeit wird mir zu schade 90min für einen einfachen 10min Kampf zu verschwenden.

 

Welche Klasse spielst du Brengg?

bearbeitet von Xamd
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

sehr guet:) momentan sind mir nur 5, wo regelmässig spielet in dr Gilde, und nimme lieber random DPS mit:)

 

mir hän alles chli. Paar hocke ständig nur ume und crafte:,D anderi grindet alli Animawaffe, ander stürmet ständig weg raide:)

 

:heil:

 

Han schüüch en Afrag gmacht :mushy:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ich habe im Moment zwar nicht gross Zeit für Foren, aber es wäre bitte wünschenswert, wenn ihr hochdeutsch schreiben könntet, damit man wenigstens die vergangenen Postings effizient und schnell nachlesen kann; nehmt eu ein Beispiel an Xamd :crazytroll:

 

längeri Posts machi immer schrifttüütsch (siehe mein letzter längerer post) aber chitchat goht au Mundart...sogar no eifacher für dich, denn chasch besser selektiere was sich zum lese lohnt

:coolface:

 

PS: Bitz me Toleranz gegenüber em Mundart, mir münd dich sit jahre im Party Chat (probiere) verstoh :rolleyes:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ihrgendwie hat mich das Spiel nun auch gefesselt. :ugly: Habe momentan auf Cerberus ein 20er Thaumaturg undauf Odin ein 36er Paladin.

 

 

Was mich für das Spiel begeistert hat war der kampf von meiner Freundin, war Niddogh Expert oder Extrem. Resp. sprachen sie von NidEx. Die komplexität von den Bosskämpfen liessen mich nur staunen. Da sind in anderen MMOs die Bosse ein flacher Witz.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ja Nidhogg Ex macht no fun. Dracheform findi super. va am afang, wenn me no nid zu overgeard isch, und teamwork und Mechsnik stimme muess, mache Bosskämpf grosse Spass.

uf wellem Server wirsch richtig spiele? zwei charas uf zwei server top isgrüschtet zha brucht wohl zvil Zit:)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

  • Goldstein changed the title to Final Fantasy XIV: Shadowbringers [PC/PS4]
  • radiant changed the title to Final Fantasy XIV: Endwalker [PC/PS4/PS5]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung wiederherstellen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Neu erstellen...