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DriveClub [PS4]


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Habe heute mit dem Nissan GT-R Nismo einen neuen Weltrekord aufgestellt.

My E-Penis has never been bigger :mercury:

 

Das ist ja interessant - habe gestern Abend genau das gleiche geschafft :ifyouknow:

 

Aber ja - ich möchte den Rekord eigentlich kaum nur für mich beanspruchen, ich meine... es trennen uns 9 fucking Tausendstel... :impossibru:

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Das ist ja interessant - habe gestern Abend genau das gleiche geschafft :ifyouknow:

 

Aber ja - ich möchte den Rekord eigentlich kaum nur für mich beanspruchen, ich meine... es trennen uns 9 fucking Tausendstel... :impossibru:

 

 

Haha Und das aus deinem Rennfahrer-Munde. 9 Tausendstel sind 9 Tausendstel, damit bist du der Rekordinhaber, aber hoffe dasnich das noch schlagen kann. Bis dahin, grats :heil:

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Crash und ich haben das komplette AMG-Package bereits durch :ugly:.. alle Sterne, alle Trophäen. Und das vorläufig letzte Bonuslevel haben wir auch erreicht. Je Stufe 85, BS 25 :cookie:

 

Der Mercedes AMG GT3 ist zu Beginn echt eine Herausforderung, vor allem auf Regen :ugly:.. aber wenn man ihn mal im Griff hat.... aiaiai :megusta:

 

Wir sind bereits wieder dran, auf Tamil Nadu 2 Rekorde mit ihm auzustellen :ming:

 

Ach und ähm... :fap:

 

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Es sieht einfach pervers aus.... :sabber:

bearbeitet von radiant
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  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Endlich ist es soweit :fap:

 

This update brings 6 new "Scotland - Old Town" tracks to the game for free, along with Hardcore handling, new Elite, Driver & Club Levels & many more improvements based on your feedback.

 

The update also prepares the game for the addition of the "No Limits" and "Suzuki" Expansions, coming to PlayStation Store on Feb 23rd.

 

FULL DETAILS OF THIS MONTH’S GAME UPDATE (1.26):

 

» The newest track “Scotland – Old Town” is here, offering 6 track variants to play across all DRIVECLUB & DRIVECLUB BIKES game modes.

» A new “Hardcore Handling” option is now available, turning off traction control, stability control & other assists. Enable this in Gameplay Settings for a more realistic driving experience.

» Multiplayer Private lobbies have a new 'Photo mode' setting to help you choreograph photos and videos with friends. This disables ghosting, wrong way timers and automated reset to track scenarios.

» Photo mode screen filters can now be enabled outside of photo mode, while you race.

» Photo mode now offers extended Zoom and Exposure settings, plus all settings persist between photo captures during an event.

» Replays have a new option to toggle player tags on and off at any time during the replay when you use the L1 Button.» The Dynamic Precipitation option has been improved to reduce the likelihood of persistent rain.

» 10 new Elite Levels have been added (new cap is 35).

» 10 new Driver Levels have been added (new cap is 95) with new livery rewards to unlock along the way.

» 25 new Club Levels have been added (new cap is 85) with new livery rewards to unlock along the way.

» The loading screen for DRIVECLUB and DRIVECLUB BIKES now show off 2 awesome new #PS4share community photos.

» Fixed the 'Weekend Warrior' Trophy for DRIVECLUB BIKES. Ranking up the KTM 1290 Super Duke R to Bike Level 15 is now no longer a requirement.

» Includes general improvements for game performance, stability and usability.

 

FEBRUARY STORE UPDATE (ADD-ONS COMING TO PLAYSTATION®STORE ON FEBRUARY 23RD WORLDWIDE):

 

» “No Limits” Expansion Pack featuring 6 events, 5 Trophies and 2 new cars: Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec II & Honda Civic Type-R.» “Suzuki” Expansion Pack featuring 6 events, 5 Trophies and 2 new Bikes: Suzuki GSX-R1000 & Suzuki GSX-S1000 ABS.

 

DOWNLOAD & INSTALLATION:

 

The update will be available from Feb 11th. Update size is 0.9GB bringing the total size of all updates combined so far to 13GB.

 

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Honda Civic Type-R incoming. UND EIN SKYLINE R34 :fap:

 

 

:circle::circle::circle:

 

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bearbeitet von radiant
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http://www.eurogamer.net/articles/2016-02-17-about-that-project-gotham-racing-sequel-you-were-after

 

DriveClub's latest update is its most radical yet

About that new Project Gotham you were after...

 

 

Sincere apologies to whoever decided it was a good idea to put the rubbish and recycling out on a Sunday night in whatever strange fictional Scottish town it is that's been introduced to DriveClub as part of its latest update. Those two handsomely rendered bins have been sacrificed to the stubby nose of a McLaren 650S that was oh-so-delicately balanced on its throttle, lost in a perpendicular arc propelled by noisy horsepower as scraps of paper scattered over lamp-lit streets.

 

It's taken 18 months and plenty of updates, but it's fair to say that DriveClub has finally got me - I went from bored and frustrated with Evolution's PlayStation 4 exclusive racer at launch to mildly impressed last summer, but it's only now I'm fully in love. This isn't the DriveClub that released with stuttering servers, and it's not even the DriveClub you might have played when it finally hit PlayStation Plus. The latest update is the most radical yet, and it's fair to say it completely changes the way DriveClub is played. It's like coming back to your humble family Golf and finding out someone's shoehorned a caterwauling V12 under the bonnet.

 

What's new? First, there's that all-new location, Scotland's Old Town which is available in three variants, which does all it can to cement DriveClub as an heir of sorts to Project Gotham Racing's throne. There's always been a charmingly 90s flavour to the no-frills arcade racing that Evolution's plied with this, and that's only enhanced when you're swinging the back end of a supercar out while the front wheels ride up against the pavement of a street corner, shop-fronts blurring by in a rush of implausible speed. Still yearning for a Project Gotham Racing 5? Take a look at DriveClub in its new more urban setting and you may well be satisfied - it's certainly close enough.

 

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Seriously.

 

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Just look.

 

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At this game.

 

There's another, more significant upgrade in February's update that makes a slight break from that arcade tradition. The hardcore handling that's now been enabled is an optional extra that lets DriveClub really bare its teeth. It's often said that behind every arcade racer there's a deep simulation waiting to get out, and while DriveClub isn't quite going to threaten the likes of Forza or Assetto Corsa, it's certainly a much deeper, more challenging and more satisfying game when played without the safety net of all those invisible assists.

The Witcher game that never was Made in Poland but not by CD Projekt Red. The Witcher game that never was

 

The difference is profound - brakes lock, tires loudly protest and if you approach a corner with the same eagerness as you might have in vanilla DriveClub you'll find the scenery still rushing towards you at an alarming rate. DriveClub's old weightiness is still very much there, but it's been given more meaning and more subtlety - slam the anchors on in a Bentley and you'll feel your finger squeeze down that little bit harder as you try to calm all that luxurious heft, while a Caterham now dances with more purpose as you push and pull its light frame around. At the flick of a switch, DriveClub becomes something else entirely - like seeing a McLaren P1 being flicked into track mode, its suspension lowering and that big scoop spoiler rearing up as it becomes a much meaner beast.

 

All of which means DriveClub feels like two games right now, and while the new update is grand it doesn't quite manage to bring those two halves together. Playing with hardcore mode enabled is - unsurprisingly - hard, and while a new variable difficulty for events means you can numb the AI to the point where you can still compete with them, the leaderboards and friendly competition that's at the backbone of DriveClub is currently meaningless. It's next to impossible to get within half a dozen seconds of your old times - the old assists, it seems, played fast and loose with the laws of physics - and there's no split leaderboards for those who still want to compete with the new handling model enabled.

 

Perhaps that's coming in another update, and to Evolution's credit it keeps plugging away at DriveClub, slowly retooling and re-engineering it until it's now, on PlayStation 4 at least, without compare. Where next? There's the potential of the VR version, but I'm hoping that Evolution is given a chance to pour all it's learnt into a proper sequel that can come out firing on all cylinders. Now that could be something special.

 

Ich kann das so einfach nur unterschreiben. :heil::heil:

 

Es ist einfach ein gewaltiges Rennspiel - und für mich immer noch das beste in dieser Gen.

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@radi: Du hättest mir ja auch mal sagen dürfen, dass ihr mich aus dem Club kickt. :okay: Ich hätte es verstanden, da ich in letzter Zeit kaum DC gezockt habe.

Aber gestern war ich schon ziemlich enttäuscht, als ich ein paar Runden auf der neuen Strecke drehen wollte und sah, dass ich jetzt ein Free Agent bin. Nicht sehr Gentleman-like.... :glupsch:

Mach ich halt meinen eigenen Club auf. :fa:

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@radi: Du hättest mir ja auch mal sagen dürfen, dass ihr mich aus dem Club kickt. :okay: Ich hätte es verstanden, da ich in letzter Zeit kaum DC gezockt habe.

Aber gestern war ich schon ziemlich enttäuscht, als ich ein paar Runden auf der neuen Strecke drehen wollte und sah, dass ich jetzt ein Free Agent bin. Nicht sehr Gentleman-like.... :glupsch:

Mach ich halt meinen eigenen Club auf. :fa:

 

:glupsch:

 

Böse Absicht war's bestimmt nicht. Aber jetzt wo's KiLLu eh nicht mehr spielt, wird eben er gekickt und du wieder aufgenommen. Man wollte einfach möglichst viele aktive Spieler dazu beitragen lassen :/.

 

Aber insofern wieder herzlich willkommen. :thumbsup:

 

Tschüss Gunni :bigwillie:

 

Edit: Harry, spiel's!!!!

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:glupsch:

 

Böse Absicht war's bestimmt nicht. Aber jetzt wo's KiLLu eh nicht mehr spielt, wird eben er gekickt und du wieder aufgenommen. Man wollte einfach möglichst viele aktive Spieler dazu beitragen lassen :/.

 

Aber insofern wieder herzlich willkommen. :thumbsup:

 

Tschüss Gunni :bigwillie:

 

Edit: Harry, spiel's!!!!

 

hihi:lamy: Jaja spieles de ou wieder einisch nach Dying Light, RS etc..

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:glupsch:

 

Böse Absicht war's bestimmt nicht. Aber jetzt wo's KiLLu eh nicht mehr spielt, wird eben er gekickt und du wieder aufgenommen. Man wollte einfach möglichst viele aktive Spieler dazu beitragen lassen :/.

 

Aber insofern wieder herzlich willkommen. :thumbsup:

 

Tschüss Gunni :bigwillie:

 

Edit: Harry, spiel's!!!!

 

 

Killu und joey die ewigen 0's!!!

 

Wie ist jetzt der unterschiedmit dem update Radi. Ist es viel sim-lastiger?

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Killu und joey die ewigen 0's!!!

 

Wie ist jetzt der unterschiedmit dem update Radi. Ist es viel sim-lastiger?

 

Definitiv VIEL Sim-lastiger! Abartig - vergiss alles, was du über das Handling der Karren zu wissen geglaubt hast! Letztlich bleibt es ja dir überlassen, wie du fährst. Im Online-Mode ist der Hardcore-Modus aber deaktiviert, so wie ich das gesehen habe. Ging in den MP mit aktiviertem Hardcore - Steuerung war aber die alte. Was nichts weiter als fair ist :ugly:.. denke, die werden da zwei MP-Modi fahren müssen... einer mit und eine ohne Hardcore-Handling.

 

Ist noch nicht ganz so krass wie bei Project CARS oder ziemlich sicher bei Assetto Corsa... aber es ist eine total andere Liga.

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:glupsch:

 

Böse Absicht war's bestimmt nicht. Aber jetzt wo's KiLLu eh nicht mehr spielt, wird eben er gekickt und du wieder aufgenommen. Man wollte einfach möglichst viele aktive Spieler dazu beitragen lassen :/.

 

Aber insofern wieder herzlich willkommen. :thumbsup:

 

 

 

Bin Dir ja auch nicht böse deswegen. :waltz:

Gestern war's halt im ersten Moment schon ein kleiner Stich in Herz. :sad:

Aber schön, wenn ich wieder mitfahren darf.:circle: Aber wirklich nur, wenn KiLLu es nicht mehr spielt. Den Namen für meinen Club hätte ich nämlich bereits gehabt: "Club Tailgate" - Sehe ja eh immer nur Eure Heckklappen davonziehen und am Horizont verschwinden. :ugly:

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Das höre ich jetzt auch zum ersten Mal, dass bei einem Spiel das Trophy-Pack-Limit erreicht wurde :lol:... geht darum, dass die No-Limits-Trophies (Autos) unter dem Driveclub-Bikes-Trophäenpaket angezeigt werden.. :ugly:

 

Und so wie's aussieht sind die zusätzlichen Events und die beiden neuen Karren (Skyline R34 und Civic Type-R) nicht mehr kostenlos... naja... die CHF 3.60 werde ich da wohl reinbuttern :ugly:

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