Bull3t Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 Das nächste Black Ops unter Treyarch wurde angekündigt: Zitat Prepare for Call of Duty: Black Ops 4 Black Ops is back! In what represents a game-changing experience, Call of Duty: Black Ops 4 will revolutionize the top-selling series in Call of Duty history when it launches worldwide on Friday, October 12 for the PlayStation 4, Xbox One and PC. Call of Duty fans can tune in Thursday, May 17, when publisher Activision, a wholly owned subsidiary of Activision Blizzard, and award-winning developer Treyarch host the community reveal to a worldwide audience. For more information and the latest intel on Call of Duty: Black Ops 4, check out: callofduty.com and follow @Treyarch and @CallofDuty on Twitter and Instagram and Facebook. Release 12. Okt 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BliNkEr] Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Das Logo ist sehr geil! Da haben sie sich wirklich Gedanken gemacht! Wird super!!!! Ne, mal im Ernst: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deadman Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BliNkEr] Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radiant Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Es sieht zumindest aus wie ein Schild. Aber ja - b.hindert. Und wird sicherlich wieder ausgelassen. Daran rüttelt auch klein_joeY nicht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falcon Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 http://www.spektrum.de/frage/warum-ist-bei-uhren-mit-roemischen-ziffern-4-uhr-iiii-uhr-und-nicht-iv-uhr/600492 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bull3t Posted March 12, 2018 Author Share Posted March 12, 2018 Es sieht dem Vorgänger mit den drei Streifen einfach ähnlich. Man muss wissen dass das eine 4 darstellen soll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BliNkEr] Posted March 13, 2018 Share Posted March 13, 2018 vor 11 Stunden schrieb Falcon: http://www.spektrum.de/frage/warum-ist-bei-uhren-mit-roemischen-ziffern-4-uhr-iiii-uhr-und-nicht-iv-uhr/600492 Call of Clock Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radiant Posted March 13, 2018 Share Posted March 13, 2018 vor 10 Stunden schrieb BliNkEr]: Call of Clock Schade heisst's nicht Call of Glock Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BliNkEr] Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Sorry aber ich versteh nicht, wie wieder tausende Spieler so ein Produkt abfeiern... Kampagne gibts übrigens keine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bull3t Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 Mit Battleroyale lässt sich wohl mehr Kohle machen als Kampagne.. Leider. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issy Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Joe hat irgendwann mal nen Herzkasper... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoochli Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Alle sind am Schreien, dabei wird die Kampagne von relativ wenig Spielern überhaupt noch durchgezockt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KNET Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Dann dürfen die doch auch schreien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoochli Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Ich habe das Gefühl, es schreien mehr.. oder dann sind sie einfach lauter Bei Blops III haben auf der Xbox nur 8% aller Spieler die Kampagne überhaupt durchgespielt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BliNkEr] Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Ja das stimmt, es sind wenige Spieler. Auf PC gemäss Steam-Achievements 3%... aber das zeigt leider auch die "MP-Generation", die von gut inszenierten Storys und Charakteren nix mehr wissen will. BR ist nun sowieso Trumpf und wird auch dort wieder viele anlocken. Ich finde es nicht unbedingt schade, hat BO4 keine Kampagne. Ich finde die gesamte Entwicklung tragisch und das Resultat, dass nota bene der Sinn einer Kampagne aus Entwicklersicht nicht mehr gesehen wird. Tjanu, kann damit leben, würde das Spiel nie im Leben kaufen. Aber aus Entwicklungs-Sicht macht micht das schon bisschen traurig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doendoe Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 vor 1 Minute schrieb BliNkEr]: aber das zeigt leider auch die "MP-Generation", die von gut inszenierten Storys und Charakteren nix mehr wissen will. Du sprichst immer noch über ein CoD. Meines Wissens, die letzte wirklich gute Kampagne hatte BO1. Wie sieht der Finalisierungsrate hierzu aus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BliNkEr] Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 (edited) 4 minutes ago, Doendoe said: Du sprichst immer noch über ein CoD. Durchaus bewusst. Damit meinte ich eher die Tatsache, dass es überhaupt Story und Charaktere gibt, was viele eben nicht interessiert und was imo Videospiele auch ausmachen z.T. Inszenierung war schon immer top in jedem CoD, da müssen wir glaub nicht drüber reden. @Finalisierungsrate Black Ops 1 (PC): 42.9%... schon ein Unterschied, jop ^^ Edited May 18, 2018 by BliNkEr] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoochli Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 28% bei der Box. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bull3t Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 vor 1 Stunde schrieb Issy: Joe hat irgendwann mal nen Herzkasper... Ja irgendwann verhaut's ihn Ich habe durch seine Videoschnipsel durchgeschaltet. Oh mann.. Iwie ein Cocktail aus Rainbow 6 Siege, Overwatch, Walljump soll es nicht mehr geben aber die Soldaten sehen trotzdem aus wie aus Blops 3, PUBG, sogar Strange Brigade drängte sich mir auf als ich die 4 Helden auf die Meute ballern sah (gut, Zombies ist mittlerweile Standard in CoD). Fahrzeuge und Battle Royale klingen schon komisch. Jetzt bin ich auf Battlefield V gespannt .. Letztes Jahr stellte EA klar dass in Multiplayer die Zukunft liegt und Activision killt den Singleplayer in einer ihrer grössten Marken. Unterm Strich finde ich es schade für Fans. Bei mir ist bei diesen "Spawn, gekillt werden, Ladescreen, Repeat"-Shootern für eine Weile die Luft draussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bull3t Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 Ich habe eine Umfrage für CoD-Kampagnen eingerichtet » Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldstein Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Warum wird denn überhaupt noch darüber geredet? Das ist sowas von belangloses Seicht-Gaming für Kiddies, wen spricht sowas denn noch an? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bull3t Posted May 20, 2018 Author Share Posted May 20, 2018 vor 3 Stunden schrieb KiLLu: Warum wird denn überhaupt noch darüber geredet? Das ist sowas von belangloses Seicht-Gaming für Kiddies, wen spricht sowas denn noch an? Generell oder im Forum ? Ich denke es ist die Kirsche obendrauf auf die "Multiplayer sind lukrativer als Singleplayergames"-Diskussion, die keiner wirklich losgetreten hat * aber sich schon recht lange auf den Newsseiten als Thema hält. CoD färbte in der Vergangenheit wohl auch auf andere Spiele ab. Bleibt abzuwarten was passieren wird. * = es war wohl indirekt EA mit dem Statement Gamer würden keine traditionellen Singleplayerkampagnen mehr wollen, dem Rant eines Ex-Biowaretypen über EA und die Schliessung von Visceral Habe Comments gelesen, dass Blops 4 Teil des Blizzardlaunchers ist. Heisst, die beliebten Blizzardtitel werden nun mit den "dreckigen, cashgeilen" Activisiontiteln gemischt - das hiesse wohl es wäre das erste Cod das nicht auf Steam erscheint (?) . Wie du siehst, echte Firstworldproblems. Aber eben - "schon" wieder eine dicke Franchise von einem der grössten Publisher die noch stärker Multiplayer und Microtransactions in die Menge werfen wird. Bisher scheint mir war der EA-CEO ein wenig der Sündenbock für das alles. Der Post-E3-Shitstorm gegen Multiplayergames und Microtransactions ist glaub vorprogrammiert ^^ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldstein Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Meinte generell. Ich verstehe es einfach nicht, über ähnlich belanglose Handygames wird ja auch nicht so viel gesprochen :ugly:. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radiant Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Interessiert mich null komma null. Oder einen feuchten Mückenfurz. Und... ich finde den Ankündigungstext etwas vom ... ausgelassendsten und gleichermassen langweiligsten, was man lesen kann: Gebt euch den Scheiss einfach mal... Zitat Call of Duty: Black Ops 4 Delivers Game Changing Experience with Deepest, Most Engaging Call of Duty Ever It’s time to soldier up because Black Ops is back! The series which has become the most played in Call of Duty history as well as a cultural phenomenon around the globe returns October 12th with the release of Call of Duty: Black Ops 4, a gritty, grounded, all-out combat experience. Black Ops 4 raises the bar for Multiplayer mode that increases tactical gameplay and player choice, along with the biggest Zombies offering ever with three full experiences at launch, and Blackout, where the Black Ops universe comes to life in a massive battle royale experience featuring iconic characters and locations from all four Black Ops games in a one-of-a-kind offering that is uniquely Black Ops. Published by Activision and developed by award-winning studio Treyarch, Call of Duty: Black Ops 4 transforms the established universe played by hundreds of millions of fans with the largest gameplay experience ever created in the series. “Black Ops 4 gives our community more ways to have fun with their friends than anything Treyarch has ever created and introduces meaningful innovations to every element of the game, including next level tactical team-based multiplayer, the biggest zombies offering yet and Blackout, where the largest map in Call of Duty history brings together the rich universe of Black Ops,” said Rob Kostich, EVP and GM, Call of Duty. “More than 200 million players have called Black Ops home, and they’ve played for more than 15 billion hours. This is an incredible community that has inspired the development team to take their innovative gameplay design to new heights.” Call of Duty: Black Ops 4 is scheduled for release on PlayStation 4, Xbox One and PC on October 12th. Fans can pre-order now and get access to the Call of Duty: Black Ops 4 Private Beta*. Black Ops 4 for the PC delivers a fully-optimized experience, which for the first time in Call of Duty’s history will be available exclusively on Battle.net, Blizzard Entertainment’s online gaming service. The game was revealed earlier today in a livestreamed community event broadcast worldwide across 10 languages, as Activision and Treyarch unveiled an unprecedented first look along with a trove of detailed game information. Call of Duty: Black Ops 4 features gritty, grounded combat, along with new levels of customization and tactical gameplay, and a variety of new weaponry, maps and modes for the ultimate Black Ops multiplayer experience. The game features the return of the iconic Pick 10 system, along with a series of innovations in weapon controls, combat flow, health regeneration, and player movement. Black Ops 4 goes deeper than ever before into the fiction of multiplayer, where players will explore the world of Specialists – who they are, why they exist, and what battles they fight together – while mastering their gameplay through solo and multiplayer combat experiences. Black Ops 4 features a combination of new and returning Specialists, each with their own unique weapons, equipment and playstyles. Players will be powerful alone, but devastating as a team working together. Black Ops 4 is by far the most ambitious title our team has ever created,” said Dan Bunting, Co-Studio Head, Treyarch. “At its core Black Ops has always been about challenging convention and boldly taking our gameplay in new directions. With Black Ops 4, we’ve designed an experience for all play styles and skill levels from casual to competitive. It brings a layer of tactical depth that rewards players for mastery, and just feels so good to play.” Celebrating the 10-year anniversary of the original Call of Duty Zombies, Black Ops 4 also debuts an entirely new and unprecedented Zombies experience that’s the biggest Day One offering in franchise history – with three fully-featured Zombies experiences at launch – IX, Voyage of Despair and Blood of the Dead. With immersive new adventures, a brand new cast of characters and a nefarious new enemy, Black Ops 4 Zombies will feature the deep gameplay and easter eggs that the rabid community of fans devours. It also includes the most customizable action to date, new systems for creating and completing community challenges, and social systems designed to connect players. Black Ops 4 also reintroduces difficulty levels and an in-game tutorial to onboard new players to the Zombies universe, while giving hardcore players the option of ratcheting up the challenge. Additionally, Zombie Rush is a brand new mode that streamlines the gameplay experience, introducing enticing new challenges to grizzled veterans, while creating a whole new tempo of gameplay for newcomers. In addition to unveiling Multiplayer and Zombies in today’s world premiere, the team also introduced Blackout – the new battle royale-style experience that combines Black Ops’ signature fast, fluid, guns-up combat, with fierce new levels of survival competition across iconic Black Ops settings re-imagined at a colossal scale. Blackout is an experience unlike any other game or mode in Call of Duty history, where players will have to scavenge, strategize, compete and survive to win. Featuring the largest map ever built in Call of Duty – 1,500 times bigger than Nuketown – Blackout thrusts players into a collision course as they play as classic characters spanning the history of the Black Ops series including the original Call of Duty Zombies Origins cast. Battling solo or in teams, players will engage in diverse combat complete with ground, air and sea vehicles across a gamespace unlike anything ever in Call of Duty. Players will encounter fan-favorite Black Ops map locations and call upon a massive arsenal of Black Ops weaponry and equipment as the winner-takes-all action creates a new way to play Call of Duty. “The Black Ops community means everything to us, so we knew in order to deliver something really special for our fans like Blackout, with the biggest map we’ve ever created in Call of Duty, we had to push ourselves and our tech to the absolute limits,” said Mark Gordon, Co-Studio Head, Treyarch. “The same goes for our PC community. They have inspired and fueled us to set a new standard on PC across every aspect from dedicated servers and security to full optimization and polish that’s worthy of both Black Ops and Battle.net.” For the PC, Treyarch is co-developing with Beenox, who together are working closely with Blizzard to optimize Black Ops 4 for Battle.net. Black Ops 4 represents the largest development team assembled for a PC title in the series. Black Ops 4 on PC will have uncapped framerate, 4K resolution and HDR, support for ultra-wide monitors and the ability for players to extensively customize the performance and visual quality for their specific hardware. In addition, players will be able to select from pre-set control options, including options for left-handed players, or fully customize the keyboard and mouse controls to their preference. In addition, Treyarch and Beenox worked closely with the team at Blizzard to incorporate Battle.net’s social systems, security, and server stability into Black Ops 4 to prepare for the release on Battle.net on October 12th. Call of Duty: Black Ops 4 is published by Activision, a wholly-owned subsidiary of Activision Blizzard, and developed by Treyarch with additional development support from Raven Software and PC development with Beenox. For more information and the latest intel check out: callofduty.com. most played most engaging BILLIONS something really special deepter than ever before biggest entirely new innovations Dieser völlig überladene Einsatz von Superlativen und Euphorie in einer innovativ betrachtet (für mich) toten Serie bringt mich fast zum Kotzen. Und sagt mir nur eines: Bitte kauf mich nicht. Dass die Kampagne gleich komplett fehlt, wird natürlich nicht speziell erwähnt. Für das best / most engaging / most geil Call of Duty ever (zumindest bis 2019 Call of Duty: Modern Black Ops - Infinity Wars Marvel Edition erscheint, welches gefühlt dreimal so viele Superlativen enthalten wird) ein ziemliches Armutszeugnis. Und für mich ein weiterer Grund, die Entwicklung dieses Titels nicht weiter zu verfolgen. Dieses ständige Zuschütten mit Superlativen ist ohnehin ein Unding der Marketing-Abteilungen. Nicht nur im Gaming. Und sollte mit entsprechender Vorsicht eingesetzt werden. Wie war das damals beim Einführen der Blurays: Schärfer als die Realität? Zitat Im neuen HD-Spot nimmt Michael Ballack den Kampf um den Ball mit Tigern auf. Der dynamisch inszenierte Ballwechsel mit den gefährlichen Gegnern visualisiert auf eindrucksvolle Weise den Qualitätsvorsprung von HDTV. Erst zum Schluss erkennt der Zuschauer, dass die Raubtiere dem Sportler lediglich auf einem SONY-LCD-Fernseher entgegentreten, denn HDTV ist "schärfer als die Realität"! Und heute? Heute lachen wir darüber... weil mit 4k offenbar ein Riss im intergalaktischen Kontinuum entdeckt wurde, der es ermöglicht, schärfer als 1 Million Scoville zu sehen. Beyond Reality eben. Nicht dass ich 4k nicht geil finden würde - nur das Marketing drumherum geht mir auf den Senkel. Genau so beschissen wie bei Black Ops 4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
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