Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben
So nur no 3 Spiel gwünne und Juve isch Meister...und nah bini gspannt wers alles holed, hend ja einigi wunschkanditate! En richtige Top Stürmer wär ganz geil...

Es langet au 2 spiel, aber ich will alli 3 gwinne

Geschrieben
Buffon schenkt den titel am milan........

Ich dreih no fast düre...wenns es ez no us der Hand gebed, de gaht en Welt unter für mich...!!!!!! Dammi, gege dritt letscht nur es 1:1 gids ja nid...!!!!

Geschrieben
Ich dreih no fast düre...wenns es ez no us der Hand gebed, de gaht en Welt unter für mich...!!!!!! Dammi, gege dritt letscht nur es 1:1 gids ja nid...!!!!

Für mi isch dwelt untergange

Es gol kassiere wegem e fehler akzeptier ich, aber zum de coole spiele ganz und gar nit, mir were zu 99% meister gsie und de riese arschloch het alles zerstört

Motivation vo milan isch im himmel und bi juve sind alli depressiv jetzt

Ich glaub nümi dra jetzt... bi echt am bode

Geschrieben
Für mi isch dwelt untergange

Es gol kassiere wegem e fehler akzeptier ich, aber zum de coole spiele ganz und gar nit, mir were zu 99% meister gsie und de riese arschloch het alles zerstört

Motivation vo milan isch im himmel und bi juve sind alli depressiv jetzt

Ich glaub nümi dra jetzt... bi echt am bode

Jo..aber muess dr Gigi au chle in schutz neh, hed en geniali Saison gspielt aber schad ez churz vor schluss wos um alles gaht so es Ei innezlah...hettemer echt nid brucht! Naja, ez hoffe das die andere zwei Spiel gwünned und ned nomal usrutsched...

Bi gspannt wers alles im Summer holed, sind scho es paar bekannti uf de Wunschliste vo Juve!

Geschrieben

Aso Juve füert ja immer no mit eim Punkt Vorsprung, also voll easy. Dezue isch das ez de Usglich, defür dass das Goal vom Matri ned ge worde isch, was klar hinder de Linie gsi isch. :ugly:

Milan mues ez zersch no gäg Inter gwüne und eb ez Juve ächt nomal Pünkt verlüürt...? Die Fuessballer sind mental chli stärcher als du Dome... ein Fehler leiht ned grad e ganzi Mannschaft lahm.

Geschrieben

Da mit Milan wo de Gigi de Ball hinter de Linie no fisched isch min erst gedanke gsi bim fehler...naja me muess au gseh, das Lecce um e Abstieg spielt, da chöned ufzmal ganz anderi Teams uftrette..

Hoffe mega uf Inter! :cookie:

Geschrieben
Aso Juve füert ja immer no mit eim Punkt Vorsprung, also voll easy. Dezue isch das ez de Usglich, defür dass das Goal vom Matri ned ge worde isch, was klar hinder de Linie gsi isch. :ugly:

Milan mues ez zersch no gäg Inter gwüne und eb ez Juve ächt nomal Pünkt verlüürt...? Die Fuessballer sind mental chli stärcher als du Dome... ein Fehler leiht ned grad e ganzi Mannschaft lahm.

Muntari nicht matri hihi

Also gege Lecce sind sie nit mental do gsie, sind im kopf scho neume anderst gsie....

Und inter wird milan den sieg schenken weil sie juve hassen wie doe pest

Geschrieben
Muntari nicht matri hihi

Also gege Lecce sind sie nit mental do gsie, sind im kopf scho neume anderst gsie....

Und inter wird milan den sieg schenken weil sie juve hassen wie doe pest

Ja Dome ist klar, Milan und Inter sind die besten Freunde :dumbduck:

Geschrieben (bearbeitet)

Dome wieder :ugly: 1 Punkt Vorsprung und trotzdem Panik schieben. Da habt ihr euren Meistertitel. Freue mich auf Juve in der CL, gehören da irgendwie einfach dazu.

bearbeitet von Empty
Geschrieben
Dome wieder :ugly: 1 Punkt Vorsprung und trotzdem Panik schieben. Da habt ihr euren Meistertitel. Freue mich auf Juve in der CL, gehören da irgendwie einfach dazu.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Keiiiiiiiii dureeeeeeeeeeeeeeeeeee

Immer no ungschlage

Sorry für mittwuch bi eifach dure gsie und ha so gredet us frust zum nit nervös werde bis hütteeeeee

Bi am hülle vo freuddddddddddd

Geschrieben
Ach ist das ein schöner Tag, 28 Titel und noch ungeschlagen, wie geil ist den das!!!!!

Merci au an Inter, Milito im eleigang Milan abgschosse!

Das letzte Spiel verlieren sie noch :coolface:

Geschrieben
Ach ist das ein schöner Tag, 28 Titel und noch ungeschlagen, wie geil ist den das!!!!!

Merci au an Inter, Milito im eleigang Milan abgschosse!

30 Titel es sind 30

Lol paga i denk nit das juve verliert, es werdet aber sicher paar reserve spiele um sich zu vorbereite wegen ita pokal am 20 mai

Geschrieben

Haha, ja Sonntag Abend war wirklich lustig. Ich sass mit nem Inter-, Milan- und nem Juve-Fan vorm TV und haben dann immer wieder hin und her geswitcht zwischen den zwei Spielen. Da gingen die Emotionen wieder hoch und runter, als Milan den Elfmeter geschenkt bekommen hat und dann 2:1 in Führung ging, resp. als dann Inter wieder vorne lag und die Meisterschaft entschieden war. :circle:

Immer herrlich sowas. =D

Freue mich jetzt extrem auf den Samstag. Erst wird Premier League Konferenz geschaut und am Abend dann DFP Pokal Finale... suprig wirds. :sabber: