Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben
Dänk ich au.

Hani na nie gseh dass em Fedi paarmal de Bölle bim tätschle weggheyt. De isch doch efach nervös gsi.

Das ischs eine. De Tsonga isch momentan efach es Tier, geg de mer au mal verlüre chan.

Äs isch eh krass wie viu das dr bimne Tennismatch düre Chopf geit. Du bisch alleini ufem Platz und hesch nach jedäm Bauwächsu churz Zyt. Ä Fähler isch natürlech i dere Zyt übere letscht Bauwächsu nache z dänke statt sech ufe nächscht vorzbereite. Öpis wo mängisch eifach schwirig isch nid z ungerlah.

Aber ja, du hesch natürlech rächt, dr Tsonga het eifach fantastisch gspiut!

Geschrieben

Cha mr guet vorsteue. Es Paradebischpiu isch dr Stan. We dä mental geng glich konstant wär, hätter i sire Karriere scho viu meh chönne erreiche. Aber iz schiinter z richtige Konzept gfunge z ha.

I hoffe är cha morn dr Nadal so richtig fordere.

Geschrieben
Ah come on... De Nole hets jetzt eifach ahgschiesse... -.-

Ke Wunder :ugly: . Us de unmöglichschte Szene cha de Nadal uf Linie oder am Mah verbi spile. Da mue zwangswiis uf Psyche gah.

Hoffe nun auf Tsonga als Gegner.

Geschrieben

Riesenmatch! Hätte es Nole mehr gegönnt (eh mein 2. liebster Spieler neben Federer), aber Nadal kann man einfach nur für diese brutale Leistung gratulieren.

Was der zeitweise gezeigt hat, widerspricht doch eigentlich allem machbarem :ugly:

Grosses Tennis wieder mal und ich denke nun, Nadal entscheidet das Turnier mal wieder für sich.

Geschrieben
Tsonga scheint völlig blockiert zu sein.

Publikum ist aber auch doof, ihn nicht anzufeuern.

Ja Tsonga hatte nicht den Hauch einer Chance.

Ich denke, das wird ein lockerer Durchmarsch im Finale für Nadal. Für Ferrer ist es das erste Grand Slam Final überhaupt und gegen Nadal hat Ferrer eine Mega Negativ Bilanz (Weiss die Zahlen jetzt grad nicht auswendig).

Geschrieben

Ja schon, aber wie Ferrer bisher am Turnier aufgespielt hat, ist trotzdem viel möglich. Er ist in Topform. Kommt halt ganz drauf an, was für ein Tag Nadal erwischt. Wenn er einen guten erwischt, dann gewinnt er halt schon wieder...:ugly:

Geschrieben

Da huere SRF wieder. Für wa en Match uf SRF zwei afange wenn eh muesch umleite nache. 1h 15min vome Match zeige isch Meischterleischtig -.-

Bekommt ihr im Free-TV den Info als Digital HD? Scheine den nur analog zu haben.

Ferrer spielte gut auf aber hat gegen Nadal wohl das Nachsehen.