Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben
Basel hät gneug Fans elei i de Stadt. Die dumme Szenefans wo sich über de räscht vo de Schwiz verteiled chasch eh alli ignoriere.

da gehörst du ja auch dazu, oder? :)

Geschrieben

Hab mir noch etwas Zusammenfassungen des International Champions Cup reingezogen (Final Chelsea - Real), aber die Frisuren von Pepe und Ramos gehen einfach gar nicht. Der eine ist zur Blondine geworden und der andere zum Wuschelkopf. :ugly:

Geschrieben
da gehörst du ja auch dazu, oder? :)

Jo Mega, darum bini sit ich Fan bin immer scho GC Fan gsi und stohne au zum Verein wenn mer fascht abstiiged.

Muss ich der würkli s'Wort Szenefan erkläre?!

Und ich bin immerhin a 5-10 Mätch pro Saison...

Geschrieben
Jo Mega, darum bini sit ich Fan bin immer scho GC Fan gsi und stohne au zum Verein wenn mer fascht abstiiged.

zBärn sägemer dene Modefans!

[spoiler=]:crazytroll:

Geschrieben
Tschuldigung, stimmt Bern cha jo wieder tschutte, dank "eusem" Trainer.

:coolface:

die würklech richtige Details kenne ja scho nume de Forte u Dosé/Rapic, aber GC hets dert scho chli verbockt..

Aber ja, itz chame dene jungs ändlech wieder zueluege, de Forte hets bisher scho bracht, obwohl dSaison ja no jung isch ;-)

Geschrieben

Ja eh... bi Basel gits das jo nid... det wirds einzig und ellei dur das definiert öbmer i de Stadt wohnt oder nid... logisch.

Geschrieben
Ja eh... bi Basel gits das jo nid... det wirds einzig und ellei dur das definiert öbmer i de Stadt wohnt oder nid... logisch.

Du redsch irgendwie komisch a mir/eus verbi, sorry.

Es git au en Million Modefans wo z'Basel i de Stadt wohned. Aber me chönd ja rötle wele Verein die meiste Modis hät i de Schwiiz. (es isch sälbsterklärend ich weiss)

Aber weni nume scho all die AG Kännzeiche mit Wimpel und Chläbis vo Basel gsehne, iiieeek!

Geschrieben
Du redsch irgendwie komisch a mir/eus verbi, sorry.

Es git au en Million Modefans wo z'Basel i de Stadt wohned. Aber me chönd ja rötle wele Verein die meiste Modis hät i de Schwiiz. (es isch sälbsterklärend ich weiss)

Aber weni nume scho all die AG Kännzeiche mit Wimpel und Chläbis vo Basel gsehne, iiieeek!

Wo isch denn de Unterschied zu eim mit AG Kennzeichä und Chläbis vo GC?

Geschrieben
Naja ist ja nur eine "zusammengekaufte" Truppe mit einem eher kleinen Stadion (8'000) :ugly:

Sind zwar wieder gut in die Meisterschaft gestartet Platz 4. (6 Punkte) nach 3 Runden.

Ist man mit so einem kleinen Stadion überhaupt CL-Berechtigt? :ugly:

Die Mannschaft hat schon eine recht steile Karriere wenn man mal ihre Historie ansieht

Geschrieben
Wo isch denn de Unterschied zu eim mit AG Kennzeichä und Chläbis vo GC?

GC isch halt nid de Zürcher Stadtverein, deswege verteilt sich d'Fangmeinschaft vill meh über die ganz Schwiiz als da bi anderne Verein de Fall isch.

Geschrieben
GC isch halt nid de Zürcher Stadtverein, deswege verteilt sich d'Fangmeinschaft vill meh über die ganz Schwiiz als da bi anderne Verein de Fall isch.

Und dabei darf dieser Fakt ganz sicherlich nicht fehlen:

[video=youtube;1-92sSM4D_I]

Geschrieben
Ist man mit so einem kleinen Stadion überhaupt CL-Berechtigt? :ugly:

Die Mannschaft hat schon eine recht steile Karriere wenn man mal ihre Historie ansieht

Gute Frage, aber jetzt wo du es sagst. Thun musste ja auch während der CL nach Bern ausweichen. Aber kenne jetzt die genauen Anforderungen auch nicht.

Hier hab ich was gefunden: http://de.wikipedia.org/wiki/UEFA-Stadioninfrastruktur-Reglement

mind. 8'000 Sitzplätze :hmm:

Und dabei darf dieser Fakt ganz sicherlich nicht fehlen:

[video=youtube;1-92sSM4D_I]

haha de isch super gsi! :rofl:

Geschrieben (bearbeitet)

Vor allem weil Req sicher in der Krise von GC Fan wurde und bestimmt nicht als sie Meister wurden und mit Kohle um sich warfen.

*pöbelt*

Ich finds immer lustig wenn man als Aarau-Fan als Modefan "beschimpft" wird. Ist klar. :ming:

Edit: Modefan-Diskussion per se ist einfach lächerlich. Jeder hat mal angefangen irgendwo von irgendwas Fan zu sein.

Wer sich über den Club oder deren Fans definieren muss, sollte sich mal Gedanken zu seinem Leben machen.

bearbeitet von mänu
Geschrieben

Gemäss deinen eigenen Aussagen, ist ein Modefan, jemand der nicht in der nähe der Stadt des Vereins wohnt. Also du . Brugg <-> Zürich

Die dumme Szenefans wo sich über de räscht vo de Schwiz verteiled chasch eh alli ignoriere.

:crazytroll: