Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben

Ich bin scho siteme halbä Johr fassigslos wiämer em Konkurent für 3.5 mio. es Problem abchaufä chan... :facehoof:

Ich mein a öper glaubä, öperem nomol e Chance geh und so alles super Sachä, und sehr lobenswert aber denn zahltmer doch nid so Beträg.

Janu... en Abschriber, guet wenns wieder verbie isch... wenn jetzt de Stoker au no god (Ich hoff mol dassi det chli kassiered, au wenns nid nach de ganz grossä Chischtä usgsehd) müends würklich mol no de eint oder ander Organisiere wo chli öpis nach fürä macht (und natürlich ganz vornä). Stellder vor de Streller verletzt sich no.

Geschrieben
Ich bin scho siteme halbä Johr fassigslos wiämer em Konkurent für 3.5 mio. es Problem abchaufä chan... :facehoof:

Ich mein a öper glaubä, öperem nomol e Chance geh und so alles super Sachä, und sehr lobenswert aber denn zahltmer doch nid so Beträg.

Janu... en Abschriber, guet wenns wieder verbie isch... wenn jetzt de Stoker au no god (Ich hoff mol dassi det chli kassiered, au wenns nid nach de ganz grossä Chischtä usgsehd) müends würklich mol no de eint oder ander Organisiere wo chli öpis nach fürä macht (und natürlich ganz vornä). Stellder vor de Streller verletzt sich no.

Und genau diesen Fehler sollten sie jetzt eben nicht noch ein zweites Mal machen (bsp. Derdiyok)

Ja Streller wird auch nicht jünger..:ugly:

Geschrieben

des Jahres isch guet... 3.25 Mio (oder wiä vil au immer, wird jo immer meh i de Bricht) eifach zum Fänschter usä... und für en verschossene Elfer :ugly:

Schnall au gar nid wiä de so en Marktwert gha hed... ich mein bi YB heder doch, bis uf es paar Usnahmä, au meh wäg Sperränä und Leischtigsschwächi uf sich ufmerksam gmacht.

Geschrieben
Er het doch i de Europa League sehr guet gspielt und sini Goal gschosse

Das isch doch immer so, dass die international alles zeige müend und i de SL chli chönd spile. Isch au oftmals so gsi bi Sion, wos international hend chöne spiele hends top Spiel zeigt, aber i de Liga... meh.

Geschrieben (bearbeitet)

Früher konnte man doch auf Bundesliga.de die Spielzusammenfassungen jeweils am Sonntag anschauen. Dieses Jahr gibt dies irgendwie gar nicht mehr zu meinem Entsetzen. Weiss wer warum und wo man sich sonst Zusammenfassungen anschauen kann?

Edit: Sehe gerade, dass man auf Bild.de Zusammenfassungen schauen könnte, aber man bezahlen muss. Find ich eine ziemliche Frechheit..

bearbeitet von S-Word
Geschrieben
Früher konnte man doch auf Bundesliga.de die Spielzusammenfassungen jeweils am Sonntag anschauen. Dieses Jahr gibt dies irgendwie gar nicht mehr zu meinem Entsetzen. Weiss wer warum und wo man sich sonst Zusammenfassungen anschauen kann?

Edit: Sehe gerade, dass man auf Bild.de Zusammenfassungen schauen könnte, aber man bezahlen muss. Find ich eine ziemliche Frechheit..

War schon immer erst am montag möglich auf bundesliga.de

Geschrieben

Juve schon den ersten Titel gewonnen, Lazio gleich 4:0 die Hosen runtergelassen! Lichtsteiner mit 1 Goal und 2 Assist, Matchwinner meiner Meinung nach...dazu hat Tevez gleich seinen ersten Treffer verbucht, ich glaube das wird ne richtig gute Saison! :mushy: