Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben
häsch demfall au die elende "directx device hung" crashes gha?

hejooo die ganz zyt...bisch nid dr einzig gseh:y:....meistens ischs immr bim wolkechratzer zämmesturtz passiert...

abr ebe jetz ischs behobe worde :pfft:

• Antworten 1.1k
  • Created
  • Letzte Antwort

Top Posters In This Topic

Geschrieben
hejooo die ganz zyt...bisch nid dr einzig gseh:y:....meistens ischs immr bim wolkechratzer zämmesturtz passiert...

abr ebe jetz ischs behobe worde :pfft:

ja ich han halt amigs 3 stund am stuck chöne zocke und plötzlich kackts mit dem fehler ab. und dänn chumi nöd emal meh bis zum ladebildschirm und de fehler taucht scho uuf....und dänn nachdem ich directx, triiber und iistellige vo bf4 umstelle chani wieder 1-2 stund zocke bis es wieder abkackt :ugly:

Geschrieben
ja ich han halt amigs 3 stund am stuck chöne zocke und plötzlich kackts mit dem fehler ab. und dänn chumi nöd emal meh bis zum ladebildschirm und de fehler taucht scho uuf....und dänn nachdem ich directx, triiber und iistellige vo bf4 umstelle chani wieder 1-2 stund zocke bis es wieder abkackt :ugly:

Oha das isch jo huere krass...aso bi mir isch nur wenn dr Wolkechratzer zämmekracht abgstürzt odr bim helifliege...

denn hani halt no server crashs ka und und und

Das mitm dx neuinstall chani bestätige...het bi mor den au widr e zittlilang ghebt bises widr abkackt:unhappy:

Ps: hän mir e TS server?

Geschrieben
We have recently recovered from 2 separate crash issues that have been identified and eliminated. Please log out and in again to Battlelog and rejoin the Battlefield!

Wann ist endlich Schluss mit dieser Fagottspielerei!? :userious:

Bin im TS, wo zur Hölle seit ihr?