Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben

bin gerade über dieses projekt gestolpert... sieht ja seeeeehr interessant aus:

Snowpiercer gilt schon jetzt als einer der erfolgreichsten südkoreanischen Kinofilme aller Zeiten. Dabei ist die Thematik des Endzeit-Thrillers alles andere als massentauglich. In der Regiearbeit von Bong Joon-ho (The Host) treten prominente Gesichter, darunter Chris Evans, Song Kang-ho, Tilda Swinton, Jamie Bell, John Hurt und Octavia Spencer, die lange Reise zur vermeintlich letzten Bastion der Menschheit an. Während sich der Zug durch eine karge Landschaft voller Schnee und Eis schiebt, warten immer neue Gefahren und Herausforderungen auf die verängstigten und erschöpften Passagiere, die nur ein Ziel verfolgen: endlich Freiheit. Der 40 Millionen Dollar teure Film basiert auf der französischen Comicvorlage Le Transperceneige von Jacques Lob. Für bewegte Bildeindrücke sorgen die finalen Filmtrailer aus Frankreich, welche das schaurige Leben an Bord des Zuges erahnen lassen. Eine deutsche Auswertung wurde bislang nicht angekündigt.

snowpiercer-french-poster.jpg

Geschrieben
ha 100.- ufem exsila konto und weiss nöd was mache. irgänd öpper idea für gschiidi film zum chauffe?

ha mär eigäntlich di gremastered metropolis BD hole, abär leider häts si nöd.

Nicht verzagen, Gormuur fragen :coolface:

Näb all denä schönä Filmli (au vili Moc BRs, au vo dütschä Stummfilm (und au vili schöni Criterions, aber Achtung, diä sind Code A): http://www.exsila.ch/Gormuur/filme

Hani diä us irgendeme Grund das Steel do nonig drufknallt: http://www.amazon.co.uk/Metropolis-Reconstructed-Restored-Masters-Steelbook/dp/B0041SMF5A/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1380045077&sr=8-6&keywords=metropolis

Au no nigelnagelneu... chömer villicht scho en Deal machä, wenns di interessiert. für glich wenig wiä diä dütsch normal VÖ choschtä würd, würdsi aber glaub scho nid grad usäruckä.

Und über Prisä chamer bi allem redä...fallsmer sogar meh als öpis nimmt sowieso.

Geschrieben
Nicht verzagen, Gormuur fragen :coolface:

Näb all denä schönä Filmli (au vili Moc BRs, au vo dütschä Stummfilm (und au vili schöni Criterions, aber Achtung, diä sind Code A): http://www.exsila.ch/Gormuur/filme

Hani diä us irgendeme Grund das Steel do nonig drufknallt: http://www.amazon.co.uk/Metropolis-Reconstructed-Restored-Masters-Steelbook/dp/B0041SMF5A/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1380045077&sr=8-6&keywords=metropolis

Au no nigelnagelneu... chömer villicht scho en Deal machä, wenns di interessiert. für glich wenig wiä diä dütsch normal VÖ choschtä würd, würdsi aber glaub scho nid grad usäruckä.

Und über Prisä chamer bi allem redä...fallsmer sogar meh als öpis nimmt sowieso.

:whyohwhy: wiso chaufsch dänn au code A? chani nöd bruche leider. susch hett där rein interessehalber grad 3 film abkauft.

wie gsehts bim steelbook us, häts deht ä dütschi tonspur? staht ja code 2 abär gseh nienets ä agab wägä tonspur bzw subs. interessiert wäri scho wänn vorhärgnännti aforderige erfüllt währed.

Geschrieben
:whyohwhy: wiso chaufsch dänn au code A? chani nöd bruche leider. susch hett där rein interessehalber grad 3 film abkauft.

Will Criterion gid halt nur Code A BDs usä, chani leider au nid viel defür (aber ebä gäll, scho richtig verstandä... d Criterion BDs sind Code A... diä meischtä anderä sind Europäisch (Casablanca chönt glaub au Code A si. Evil Dead II z.B. isch zwar US aber so vil ich weiss Code Free))

wie gsehts bim steelbook us, häts deht ä dütschi tonspur? staht ja code 2 abär gseh nienets ä agab wägä tonspur bzw subs. interessiert wäri scho wänn vorhärgnännti aforderige erfüllt währed.

Metropolis isch en Stummfilm, do gits denn halt kei Tonspur wo d Sproch vo Bedütig wär, willsi eh nur us Musig bestohd.

Es handlet sich um es Limited Steelbook us Ängland (also Code B bi de BD, bzw. Code 2 bi de DVD) wo i de Masters of Cinema Serie usächo isch, enthaltä sind en BD wiä au en DVD.

soviel ich weiss sinds diä Originalä Dütschä Text, diä Änglischä Untertitel sind optional.

En witere F. W. Murnau Film woni hetti wär übrigens de: http://www.exsila.ch/filme/city-girl-blu-ray-uk-import-2159373

Sunrise hani au mol gha, aber de isch glaub scho weg. "M" vom Lang hätti no.

Geschrieben
Will Criterion gid halt nur Code A BDs usä, chani leider au nid viel defür (aber ebä gäll, scho richtig verstandä... d Criterion BDs sind Code A... diä meischtä anderä sind Europäisch (Casablanca chönt glaub au Code A si. Evil Dead II z.B. isch zwar US aber so vil ich weiss Code Free))

dis agebot nomal duregluegt und wird zimli sicher no eine bstelle. chasch mär ja susch bscheid gäh, was no zuesätzlich würsch welä für dä metropolis.

Metropolis isch en Stummfilm, do gits denn halt kei Tonspur wo d Sproch vo Bedütig wär, willsi eh nur us Musig bestohd.

Es handlet sich um es Limited Steelbook us Ängland (also Code B bi de BD, bzw. Code 2 bi de DVD) wo i de Masters of Cinema Serie usächo isch, enthaltä sind en BD wiä au en DVD.

soviel ich weiss sinds diä Originalä Dütschä Text, diä Änglischä Untertitel sind optional.

En witere F. W. Murnau Film woni hetti wär übrigens de: http://www.exsila.ch/filme/city-girl-blu-ray-uk-import-2159373

Sunrise hani au mol gha, aber de isch glaub scho weg. "M" vom Lang hätti no.

luesch susch nomal nah, was uf dä hülle staht, falls agabe gmacht sind. da http://www.amazon.de/Metropolis-Blu-ray-Alfred-Abel/dp/B0041SMF50/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1380058006&sr=8-6&keywords=metropolis schriibeds ebä D tonspur und E sub. bin eigäntlich au dävo usgangä, dass än stummfilm isch, abär hät mi jetzt halt glich verleitet gha aznäh, dass ä tonspur brucht.

Geschrieben
dis agebot nomal duregluegt und wird zimli sicher no eine bstelle. chasch mär ja susch bscheid gäh, was no zuesätzlich würsch welä für dä metropolis.

Das isch halt so chli en Sach, mer chan eigentlch scho sägä, wenn nur am Film interessiert bisch, und weniger am MoC Limited Steelbook, und nid sowieso gern DVD und BD hättisch, bisch mit irgendere andere VÖ halt scho besser bedient.

Han grad chli umägluegt, und han keis realistischs Agebot gfundä (diä bi Amazon und Ebay sind astronomisch, und würded höchschtens vo Wahnsinnigä zahlt, wenn überhaupt (oder vo Lüt mit z vil Gäld wo d MoC Serie vollständlig wänd ha :ugly:)).

Drum dänki wärs no fair vom damaligä Neupriis uszgo (isch jo au no neu und ipackt), und wemer denn no chli abrunded, chöntidersi im Moment für 40.- inkl. allem geh.

Und sägmer doch falls öpis anders willsch, was das wär, det chander denn villicht au no paar Fränkli entgägä cho, wenns nid öpis isch wo eh scho rächt günschtig isch.

luesch susch nomal nah, was uf dä hülle staht, falls agabe gmacht sind. da http://www.amazon.de/Metropolis-Blu-ray-Alfred-Abel/dp/B0041SMF50/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1380058006&sr=8-6&keywords=metropolis schriibeds ebä D tonspur und E sub. bin eigäntlich au dävo usgangä, dass än stummfilm isch, abär hät mi jetzt halt glich verleitet gha aznäh, dass ä tonspur brucht.

Uf de Hülä stohd ebä eigentlich das wasi gseit han:

Newly translated optional English subtitles as well as the original German intertitles

Verstandi so, dass s Originalbild zeigt wird, mit de Dütschä Zwüschätitel, und optional chönd änglischi UTs zuägschaltä werdä.

Bim Tonformat stod nur "DTS-HD Master Audio 2.0 + 5.1 Surround" und kei Sproch, was jo aber ebä au no Sinn macht, wenn kei Sproch in Tonform vorchund.

Am Schluss vo de technischä Agabä stohd denn "Includes optional English subtitles on the feature and documentary"

Was d Doku betrifft, stohd de Titel "Die Reise nach Metropolis" dütsch uf de Hüllä, und ebä, will au do optional Englischi UTs, chöntet das au Hiwiis si dass au diä im O-Ton isch.

Ich gang eigentlich sogar devo us, dass d BD i derä Version vo dim Link, und diä im Steelbook diä glich isch.

Aber egal weli Version, wichtig isch dass de Film luegsch. Uhuren super. :sabber:

Geschrieben
Oh Gott :lol:.. Dumm & Dümmer geben wir uns demnächst mal wieder mein lieber heady :bigwillie:

Dazu folgende Story:

Ushan, jung und knackig, lange vor der LG-Zeit, mit einem wilden Haufen in Grindelwald, mitten in der Nacht, im tiefsten Winter, nach einem Massenbesäufnis in der Disco Mescalero auf dem Weg zum Chalet, erblickt ein Metallgeländer und erinnert sich an die Zungenszene aus Dumm und Dümmer im Sessellift. Mit dem unter Litern Hochprozentigem ersäuften IQ kommt mir die grandiose Idee das auszuprobieren, also lecke ich am Geländer und natürlich klebt meine Zunge sofort am Geländer. Der Wilde Haufen lacht sich kaputt und zeiht an meinem Kopf. Nach etwa 2 Minuten reisse ich mich los und die halbe Zunge klebte am geländer (nicht wirklich, aber so fühlte es sich an). Ich blute wie verrückt aus dem Mund und musste noch in der gleichen Nacht in Grindelwald beim Notarzt die Zunge nähen lassen.

Fazit: Dumm und Dümmer ist ein geiler Film und Mescalero ist ne geile Disco ^_^

Geschrieben
Dazu folgende Story:

Ushan, jung und knackig, lange vor der LG-Zeit, mit einem wilden Haufen in Grindelwald, mitten in der Nacht, im tiefsten Winter, nach einem Massenbesäufnis in der Disco Mescalero auf dem Weg zum Chalet, erblickt ein Metallgeländer und erinnert sich an die Zungenszene aus Dumm und Dümmer im Sessellift. Mit dem unter Litern Hochprozentigem ersäuften IQ kommt mir die grandiose Idee das auszuprobieren, also lecke ich am Geländer und natürlich klebt meine Zunge sofort am Geländer. Der Wilde Haufen lacht sich kaputt und zeiht an meinem Kopf. Nach etwa 2 Minuten reisse ich mich los und die halbe Zunge klebte am geländer (nicht wirklich, aber so fühlte es sich an). Ich blute wie verrückt aus dem Mund und musste noch in der gleichen Nacht in Grindelwald beim Notarzt die Zunge nähen lassen.

Fazit: Dumm und Dümmer ist ein geiler Film und Mescalero ist ne geile Disco ^_^

Das isch zuviel!!! :rofl::rofl::rofl: Ok, Grindelwald werde ich in Zukunft dann wohl besser meiden :genius: