Jump to content

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Geschrieben
sieht nach einem vielversprechenden westlichen rachefilm aus. :notbad: guten die ich bis jetzt kenne kommen alle aus dem asiatischen raum.

getcarter3.jpg

Aber ja, gseht sogar nacheme neuä Äktschenfilm us wo öpis für mich chönt sii im Trailer (au wenmer cha vorstellä dasses über d Schmerzgränzä usädruckt wird wenns den um en ganzä Film god)

Und no glatt, han grad irgendwo vor paar Täg gläsä wiä sonderbar dasses sig dass de ehemals riesig Action Star Keanu Reeves irgendwiä vo de Bildflächi verschwundä sigi... (Obwohl, grad chürzlich ischer doch i dem halbasiatischä Fantasy dingens gsi, weni do nid öpis durenand bring... Aber isch natürlich scho au nid so gross usächo).

Geschrieben
getcarter3.jpg

Aber ja, gseht sogar nacheme neuä Äktschenfilm us wo öpis für mich chönt sii im Trailer (au wenmer cha vorstellä dasses über d Schmerzgränzä usädruckt wird wenns den um en ganzä Film god)

Und no glatt, han grad irgendwo vor paar Täg gläsä wiä sonderbar dasses sig dass de ehemals riesig Action Star Keanu Reeves irgendwiä vo de Bildflächi verschwundä sigi... (Obwohl, grad chürzlich ischer doch i dem halbasiatischä Fantasy dingens gsi, weni do nid öpis durenand bring... Aber isch natürlich scho au nid so gross usächo).

get carter (1971)? hab mir grad den trailer angesehen, aber kann mit dem acting dieses films/dieser ära nicht so viel anfangen.

Geschrieben

Ja, isch halt chli e Gwohnheits- und Abstrahierigssach... Ich behaupt jo dassmer das Problem im Verlauf vomene Guete Film ableit. D Zitä änderet sich halt, und mit ihrä au d Gwohnheitä und technikä in Film und Schauspiel.

Aber es gid es e bitz aktuellers Remake mitem Stallone... Hani au gar nid so schlächt in Erinnerig, isch jetzt aber halt au scho wieder über es Johrzehnt her siten gseh han.