Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben
Aha. :D Guets zwüsse. Zum Glück hämmer dech als Regelmacher do, wo bestimmt, wer Bayern- und Dütschlandfan esch. :)

Ja eh, keis Problem, hilf gern witer bi so Unsicherheitä. Und isch immer guet wemer frögt, nid dassmer im nochhinein denn als Depp do stohd... grad bi so wichtigä Sachä machtmers lieber vo afang a richtig.

• Antworten 778
  • Created
  • Letzte Antwort

Top Posters In This Topic

Geschrieben
Ja eh, keis Problem, hilf gern witer bi so Unsicherheitä. Und isch immer guet wemer frögt, nid dassmer im nochhinein denn als Depp do stohd... grad bi so wichtigä Sachä machtmers lieber vo afang a richtig.

Oder mer schwigt eifach, wenn mer objektiv gseh kei ahnig het vo andere Persone. :thumbsup:

@Lima: Du besch en Erfolgsfan... Gormuur het's gseit, also Fakt!

Geschrieben (bearbeitet)
Oder mer schwigt eifach, wenn mer objektiv gseh kei ahnig het vo andere Persone. :thumbsup:

Besser wärs teilwies würklich. Erstuuntmi immer wieder wiä viel meined sie müssed öpis dezuä sägä obwohls Objektiv gseh e komplett subjektivi Sichtwiis uf das ganzä Thema händ.

@Lima: Ja eh... dörfsch jo au Bayern Fan si, wieso au nid (also mol abgseh devo das ich nid verstand wiemer tatsächlich chan Bayern Fan si, ersch rächt wenn de Ribery det spillt, aber das bin ich (ussert ebä natürlich, mer isches us Prinzip und scho sit ewig, denn muesmer de Ribery halt eifach erträgä)).

bearbeitet von Gormuur
Geschrieben
Besser wärs teilwies würklich. Erstuuntmi immer wieder wiä viel meined sie müssed öpis dezuä sägä obwohls Objektiv gseh e komplett subjektivi Sichtwiis uf das ganzä Thema händ.

@Lima: Ja eh... dörfsch jo au Bayern Fan si, wieso au nid (also mol abgseh devo das ich nid verstand wiemer tatsächlich chan Bayern Fan si, ersch rächt wenn de Ribery det spillt, aber das bin ich (ussert ebä natürlich, mer isches us Prinzip und scho sit ewig, denn muesmer de Ribery halt eifach erträgä)).

Das stimmt. Bin froh, dass du der über dini subjektiv, begrenzti Sichtwiis bewusst besch und ned mit Halbwisse und Vorurteil öber anderi Persone urteilsch. Top!

Es zügt au vo Sachverstand, wenn mer ned verstoh chan, wieso mer trotz gwössne Spieler Fan vom Verein bliebt, wenn mer's vorher scho sit Johre gsi esch. Viel sinniger wär's doch, dass mer denn rasch Fan vomne andere Verein wird, solang de Ribery bi Bayern spielt und nachher wieder wechslet!

@topic: Belgien enttäuscht auf der ganzen Linie. -.-

Geschrieben

d'lüt bsueched das forum ja au no obwohl du da dis unwese triibsch :coolface:

Geschrieben
Das stimmt. Bin froh, dass du der über dini subjektiv, begrenzti Sichtwiis bewusst besch und ned mit Halbwisse und Vorurteil öber anderi Persone urteilsch. Top!

Halbwisse lol... wer wüssä brucht zum urteilä z chönä hed scho lang verlorä. Drumm isch au diä begrenzt Sichtwiis rächt wichtig. Tatsachä chönd eim nur verwirrä.

Es zügt au vo Sachverstand, wenn mer ned verstoh chan, wieso mer trotz gwössne Spieler Fan vom Verein bliebt, wenn mer's vorher scho sit Johre gsi esch. Viel sinniger wär's doch, dass mer denn rasch Fan vomne andere Verein wird, solang de Ribery bi Bayern spielt und nachher wieder wechslet!

Hani doch ebä genau gschribä dassi genau das Verstoh chan...

@topic: Belgien enttäuscht auf der ganzen Linie. -.-

Jetzt nüm so :cookie:

d'lüt bsueched das forum ja au no obwohl du da dis unwese triibsch :coolface:

Ebä nüm so viel... :okay: und mini Versüech echli Heat z generiere verlaufed oft im leerä, wenn nid grad en Chinchilla ir nöchi isch.

(wobimer sägä mues, d Heat isch au scho besser daher cho natürlich...mer chönt fascht scho meinä sälbscht ich sig nüm wasi mol gsi bin, au wenn das natürlich Unsinn wär).

Geschrieben
Natürlich ^^

Wer (richtiger) Bayernfan ist, ist sowieso für die deutsche Elf und das bin ich seit 20 Jahren. Heute gibts ein bisschen Verachtung und Nazisprüche, früher wurde ich im Zug fast verprügelt.

Wandel der Zeit, inkl. der Spielart, damals hasste man die Deutschen weil sie einfach nur mit dem Kopf durch die Wand sind und üble Treter waren. Momentan muss man suchen, wo man am Besten haten könnte à la scheiss Müllerfresse, Lahmzwerg, sportlich findet der 0815 Hasser wenig. Nebenbei ist man ja sowieso aus Prinzip gegen die Gummihälse und arroganten Kartoffeln.

Also in meinem Kollegenkreis sind enorm viele Bayern- und Deutschlandfans seit sie klein sind. Ich bin es zwar nicht, aber kann diese Aussage unterstützen! Mochte sie früher wirklich überhaupt nicht, aber sie spielen seit ein paar Jahren wunderbaren Fussball und zudem ist ihre Einstellung bewundernswert.

Geschrieben
Tja, 2006 sind d'diskussione no hitziger gsi im wog-forum bide wm.

Ebä gäll... jetzt müemer fäng so quatsch schriibä, und so tuä als wüsstemer nid dassmers nid meined.

Aber villicht wirds jo denn no, wenns echli Entscheidender wird, isch jo jetzt immerno erschti Rundi gsi, und suscht sinds amig e ehnder laschi Spiel gsi sowit, vo dem her chli ungwohnt dasses bi de Mätsch mindeschtens abgohd.

Aber Belgiä schono Chüel... schad hends am Schluss nid no ein chönä inäknallä zur letschtä Sekundä (eifach willi denn en Volltreffer gha hetti)

Immerhin grad Monetär wieder chli Land guet gmacht, nach de paar truurigä Tips diä letschtä 2 Täg.

Geschrieben

De Radi lol... reded über Freistöss wiä wenns Elfmeter währed.

:coolface:... anderi redet über s'Rede wie wäns gfrogt worde wäret ... :coolface:

Und selbst WENN der Löli "spekuliert" hätte, dass die Onemanwall hochspringt.... selbst WENN.... er hätte immer noch weitere Freistösse versemmelt und in Mehrmannwände geknallt :coolface:...

Jaja, LOL.... wir scheinen hier ja echte Gedankenleser unter uns zu haben :ugly:..

Geschrieben

Ja ebä... weisch wiä vil Freistöss gönd i d Muurä, werded ghebt oder träffed s Goal nid. Das isch d Regel, nid en Skandal. Wenns es direkts Goal gid, denn isches en super Freistoss gsi (oder bim Verteidigä isch öpis komplett falsch gloffä). En Freistoss isch kei Penalty womer eigentlich demit rächned dass de Ball drin isch. Nid mol wenn de Ronaldo en Schüsst, au wenn bi im d Wahrschindlichkeit einiges höcher isch als bi so manchem anderne.

Und wenn en Schuss so guet gschossä isch, dasser direkt inä god, und vom Goali nid haltbar isch, denn chamer devo usgoh, dass höchscht wahrschindlich ein i de Muurä no de Luftzug gspürt hed, und dasser meh oder weniger Knapp no innerhalb vo de Torumrandig landed. Do isch d Marchä zumene Schuss i d Muur oder knapp am Goal verbie ebä denn nid so Gross.

Geschrieben

Bin irgendwie für die Mexikaner :ugly:

Brasilien gefällt mir aber schon viel besser als im ersten Match. Und Neymar ist zwar manchmal immer noch etwas eigensinnig, aber zumindest bleibt er nicht komplett stehen, versucht Dribblings und fällt theatralisch um wie im ersten Match...

Geschrieben

Habs zwar noch beinahe ein bisschen vermutet, aber dass auch nach 60 Minuten noch alles offen ist, und Brazilien noch nicht mal die überlegene Mannschaft hätte ich dann doch nicht so wirklich geglaubt, nach den letzten beiden Spielen der beiden Mannschaften.

Geschrieben

:lol:

Ja, wenn er noch ein bisschen weitergekämpft hätte, ein bisschen in die Hand gelehnt hätte, dann wäre vielleicht ein Elfmeter dabei rausgesprungen. Einfach unglaublich wie schnell sich Fussballer im 16er fallen lassen.

Stimmt, das meiste kam natürlich schon direkt auf den Körper, aber die Reaktionen hats trotzdem gebraucht. Und die Parade nach Neymars Kopfball war genial.

War jedenfalls ein ziemlich interessanter Match für ein torloses Unentschieden und auch fair.

Geschrieben
Ja ebä... weisch wiä vil Freistöss gönd i d Muurä, werded ghebt oder träffed s Goal nid. Das isch d Regel, nid en Skandal. Wenns es direkts Goal gid, denn isches en super Freistoss gsi (oder bim Verteidigä isch öpis komplett falsch gloffä). En Freistoss isch kei Penalty womer eigentlich demit rächned dass de Ball drin isch. Nid mol wenn de Ronaldo en Schüsst, au wenn bi im d Wahrschindlichkeit einiges höcher isch als bi so manchem anderne.

Und wenn en Schuss so guet gschossä isch, dasser direkt inä god, und vom Goali nid haltbar isch, denn chamer devo usgoh, dass höchscht wahrschindlich ein i de Muurä no de Luftzug gspürt hed, und dasser meh oder weniger Knapp no innerhalb vo de Torumrandig landed. Do isch d Marchä zumene Schuss i d Muur oder knapp am Goal verbie ebä denn nid so Gross.

Ausser bei Pirlo! :circle: