Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben
:facehoof: wie unnötig ist das denn bitte... noch einmal der (fast) gleiche Film :ugly:

Den Xerxes mag ich aber. Den im Film übrigens auch ^_^

Aber mit Seeschlachten!!1! Weiss auch noch nicht, was ich davon halten soll, werd ihn aber wohl doch mal schauen. Wenn schon stumpfsinnige Actionfilme, dann mit Sandalen und Schwertern.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geschrieben

LOL, der spike lee oldboy trailer. gibt mir den rest, sieht doch praktisch 1 zu 1 aus.

http://www.youtube.com/watch?v=A8gpi44y4TU

Unnötigstes Remake #1, sogar unnötiger als Let the right on in damals!

Tut mir einfach weh wenn kaum 10 jahre nach dem release irgendein horst (obwohl ich spike lee eig. mag) einen meiner absoluten lieblingsfilme, den ich wirklich schon 5 mal oder so gesehen hab, remaked! FUER WAS. Ragelvl over 9000.

Geschrieben

s "für was?" Isch relativ schnäll beantwortet: De gröschti Teil vo de Amis luegt nüt wo nid i de USA gmacht wordä sind. Mol abgseh villicht vo de eint oder andere britischä Produktion (wenns nid zu britisch isch, und im Fernseh chund), oder bi de Spanisch sprächende Bevölkerig mol öpis us Latinamerika. Ganz sicher aber nüt inere andere Sproch, mit Untertitel, und villicht sogar nid Hochglanz, oder anderi kulturelli Wältä, womer sich irgendwiä druf iloh müest.

Händ jo scho länger s Konzept etabliert eifach Film z neh wo i de Resch vor Wält en Erfolg gsi sind innert chürzischter Zit (10 Johr isch do ehnder no lang) züberneh, und uf amerikanisch z remakä. Unter anderem natürlich au wills echli Problem händ mit ihrem Züg witerhin guet Cholä z machä, bzw. sie so uf "neui" (für de amerikanischi Markt) Sachä chömed, wo aber International bereits teschtet sind, und so s Risiko besser z kalkuliere...

Das ein wiä de Spike Lee sich defür her gid, isch allerdings aber echli entüschend... aber ebä, schlussendlich ischs wohl au für ihn kein schlächtä Cholä.

Geschrieben
FUER WAS

Gormuurs Antwort zusammengefasst: $$$ (+ Amerikanischer Faschismus).

Ein zweites Pissloch macht mehr Sinn, als dieser Film. Und leider wird das Ding sogar ziemlich sicher ein Erfolg werden, ohne wirklich mehr als eine platte Kopie zu sein. 'murica :angry:

Geschrieben

ich hoffe mal die verhunzen den film so richtig wie sie es bei bangkok dangerous gemacht haben. so wie der trailer ausschaut dürften ihnen das auch gelingen.

werd ihn mir ziemlich sicher mal geben, auch wenn ich weiss, dass er sicher nicht ans orginal rankommen wird.