Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben

Sollte eigentlich schon reichen an der Abendkasse. Bin mir aber auch nicht sicher, war ja noch nie im GS. Ansonsten kann man im Brügglifeld ohne Probleme bisschen vorher gehen und ein Ticket holen.

Konnte leider auch nicht mehr Infos finden.

Geschrieben (bearbeitet)
Danke, aber dort gibt es eben keine Tickets für den GS!

Schau mal ganz rechts im blauen Sektor ==> Gästesektor.

Unnummerierter Platz, Standardkategorie, Sektor Stehplätze Gäste

Mo 05.08.2013 15:04 CHF 27.00

Unbenannt.jpg

bearbeitet von mänu
Geschrieben
Ah ich hab mich auf die farbigen Felder fixiert und das dunkelblaue war nirgends ersichtlich :lol:

Danke! 27.- pff huere d'abzockers :-P

Zahle. Irgendwie müemmer eus finanziere.

Geschrieben
Herzig we Speler nachher usgraschtet send :coolface:

:ugly:

Kanns aber verstehen. Unglaublich in 5 Matches 3 zu verlieren nach einer Führung. Sehr ärgerlich, wenn auch selbstverschuldet und zum Teil mit viel Pech.

Geschrieben

Kanns aber verstehen. Unglaublich in 5 Matches 3 zu verlieren nach einer Führung. Sehr ärgerlich, wenn auch selbstverschuldet und zum Teil mit viel Pech.

2:2 = verloren? :)

nee, ist klar was du meinst. Aber schnell ein Dummy zu schlagen ist ja nicht schlimm.

Geschrieben
Isch Problem?

E moderator wo numme bullshit schnuurt, null emotione zeigt wenn basel es goal schiesst, sich eher für tel aviv freut, findet das pfiffe geil isch und zum fuessball khört, nit emol richtig d fuessballregle kennt usw. sött eso e match eifach nit moderiere dörfe!

Drfür isch d wärbig super gsi :lol:

Und jetzt hopp gc, wär schön wenn no e andere club was für en koeffizient würd mache

Geschrieben
2:2 = verloren? :)

nee, ist klar was du meinst. Aber schnell ein Dummy zu schlagen ist ja nicht schlimm.

Nein, aber es fühlt sich an wie eine Niederlage. :rage:

Nee ist wirklich voll easy.

Geschrieben

Wohl eifach no chli unerfahrä... natürlich teilwiis händs super gspillt (im Hispiel aber irgendwiä fascht no besser wiä jetzt findi... det hetets scho müsä Töpf schüssä), aber teilwiis au eifach en riisä Seich, und hüt das pöblä, blödi Fouls und Schwalbä und so Seich diä ganz Zit... das chamer sich nid leischtä, wemer eigentlich müseti Goal schüssä und eim das so scho schwer gnueg fallt.