Hlaine Geschrieben 15. Mai 2015 Geschrieben 15. Mai 2015 (bearbeitet) Der Film hat schon interessante Story und Hintergrundansätze nur jeder der nach dieser gelungenen Einführung hofft, dass dort alles bis ins Detail gekonnt vernetzt und verknotet wurde der wird halt entäuscht ... Die Einführung und der Hintergrund definiert nur den rahmen nicht mehr und nicht weniger ... Sogar Max ist eigentlich nur eine Nebenfigur Des Films der Hauptdarsteller sind die gewaltigen Bilder der Style und eben die Action selbst ... es ist einfach komplett verrückt ... Schocktropper aka Warboyz die Ihren Wucherungen und Tumoren Namen geben sind da noch das harmloseste... Ich ging aufjedenfall mit einem fetten grinsen aus dem Kino ... bearbeitet 15. Mai 2015 von Hlaine Zitieren
radiant Geschrieben 15. Mai 2015 Geschrieben 15. Mai 2015 Eigentlich kann ich mit Actionfilmen nicht viel Anfangen. Wieso wundert mich das nicht? Bin auch schon sehr gespannt auf Mad Max Zitieren
Goldstein Geschrieben 15. Mai 2015 Geschrieben 15. Mai 2015 Kill Bill Vol. I und II Na, was willmer dezuä sägä... De erscht Teil chaufem no ehnder ab, au wenns eigentlich de schlächter isch, oder ebä villicht grad wäg dem. Funktioniert i minä Augä hinä und vornä nid das Ganzä. Do hed sich de wo nid ganz unschuldig dra isch dass unzähligi Lüt meined es sig eifach en coolä Film z dreä, es brüchti nur Absurdi Dialög i anschiinend untypischä Momänt echli sälber s Bei gstellt. En Film mit somene Plot müsst unbedingt ei einzigs, möglichscht unterbruchfreis Actionfurioso sii (und simer ehrlich, Tarantino luegtmer jetzt au nid willmer bsunders gueti Action erwartet...wenn au nur scho usem Grund will sini Film eigentlich kei richti Action drin händ...mit Usnahm vo dem eigentlich), will jedes mol wenn s Hirni wieder churz aspringt tuets unglaublich weh. Isch jetzt au nid so dassimi 3-4 Stund gruähaft glangwiilt hätti, aber isch scho ehnder s mit Abstand schlächtischt vom Tarantino. Zudem (das ischmer aber bim Django scho so vorcho) ischer bezüglich Kinozitat echli das was de Michael Bay betreffend CGI isch. Er hed lieber ein z vil als ein zwenig, und wemers uf d Spitzä tribt, wieso nid grad drüber usä? Leider chans denn sie, das was eigentlich faszinierend wär, chli is Halbbachnä abrutscht. Wenni di wär, würdi dr Laptop usem Feischter schiesse, dr Färnseh zerschrotte und z Internetkabu zerschniide, so schlächt wie d Unterhaltig hützutag isch. Du bisch echt e absolute Entertainment-Miesepeter, hesch i de letzte 100 Johr scho irgendwas xeh, wo de mau so richtig Freud dra gha hesch? Äuä scho nid.. Zitieren
killerfisch Geschrieben 16. Mai 2015 Geschrieben 16. Mai 2015 Wenni di wär, würdi dr Laptop usem Feischter schiesse, dr Färnseh zerschrotte und z Internetkabu zerschniide, so schlächt wie d Unterhaltig hützutag isch. Du bisch echt e absolute Entertainment-Miesepeter, hesch i de letzte 100 Johr scho irgendwas xeh, wo de mau so richtig Freud dra gha hesch? Äuä scho nid.. Zitieren
Gormuur Geschrieben 16. Mai 2015 Autor Geschrieben 16. Mai 2015 Wenni di wär, würdi dr Laptop usem Feischter schiesse, dr Färnseh zerschrotte und z Internetkabu zerschniide, so schlächt wie d Unterhaltig hützutag isch. Du bisch echt e absolute Entertainment-Miesepeter, hesch i de letzte 100 Johr scho irgendwas xeh, wo de mau so richtig Freud dra gha hesch? Äuä scho nid.. lol... Frögmi grad wer vo üs ächt schlächter gluunt isch Kill Bill hedmi halt nid überzügt, und ich binmer vom Tarantino viel bessers gwöhnt. Gsehni jetzt nid ganz was a dem so Himmeltruurig söll sii. Machis halt andersch, willmer textlichi Kritik schiinbar bi de Entertainement Polizei mues amäldä, wenmer nid usschliesslich Jubel z Büüte hed, will suscht s Risiko igangä wird das Lüt vo de Dächer springed: The Wolf of Wallstreet -> schwankt extrem zwüsched 1/10 und 10/10... chli verwirrend Three Kings -> 7/10 American Beauty -> 10/10 Zitieren
reQu1Em Geschrieben 16. Mai 2015 Geschrieben 16. Mai 2015 lol... Frögmi grad wer vo üs ächt schlächter gluunt isch Kill Bill hedmi halt nid überzügt, und ich binmer vom Tarantino viel bessers gwöhnt. Gsehni jetzt nid ganz was a dem so Himmeltruurig söll sii. Machis halt andersch, willmer textlichi Kritik schiinbar bi de Entertainement Polizei mues amäldä, wenmer nid usschliesslich Jubel z Büüte hed, will suscht s Risiko igangä wird das Lüt vo de Dächer springed: The Wolf of Wallstreet -> schwankt extrem zwüsched 1/10 und 10/10... chli verwirrend Three Kings -> 7/10 American Beauty -> 10/10 Ich mag Kritik i dere Form, chas i dem Fall aber nid ganz nohvollzieh. Kill Bill isch aber definitiv (als Ganzes) wohl s'schlächtischte wo de Tarantino bis jetzt brocht hät, aber i ha beidi au letschti wieder mol gluegt und sie händ super underhalte. Ich finds en Anenanderreihig vo ziemlich stylische Szenene. Am ehnste wür mi de kompletti Schluss störe. Und a Action fählts jo au ned unbedingt grad de Fight gäge die 88 und d'Oren Ishii langed doch für beid Film zäme Zitieren
Toxic Twin Geschrieben 16. Mai 2015 Geschrieben 16. Mai 2015 Ich finde Tarantino im allgemeinen ziemlich überbewertet. Reservoir Dogs, Pulp Fiction und Django finde ich Meisterwerke. Alles andere naja... Geschmacksache halt. Zitieren
ushan Geschrieben 16. Mai 2015 Geschrieben 16. Mai 2015 Am besten finde ich Jackie Brown und Kill Bill Vol. 2. Der Rest ist imo auch eher naja... Zitieren
DirtEHarry Geschrieben 16. Mai 2015 Geschrieben 16. Mai 2015 Am besten finde ich Jackie Brown und Kill Bill Vol. 2. Der Rest ist imo auch eher naja... Wow... Zitieren
Schnegge Geschrieben 16. Mai 2015 Geschrieben 16. Mai 2015 Am besten finde ich Jackie Brown und Kill Bill Vol. 2. Der Rest ist imo auch eher naja... Omfg... Zitieren
ushan Geschrieben 16. Mai 2015 Geschrieben 16. Mai 2015 Geschmäcker halt. Als ob man alles von Tarantino mögen muss... Zitieren
DirtEHarry Geschrieben 16. Mai 2015 Geschrieben 16. Mai 2015 Geschmäcker halt. Als ob man alles von Tarantino mögen muss... Pulp Fiction muss man mögen. Reservoir Dogs eigentlich auch. Zitieren
ushan Geschrieben 16. Mai 2015 Geschrieben 16. Mai 2015 Pulp Fiction muss man mögen. Reservoir Dogs eigentlich auch. Bei Pulp Fiction mag ich die Musik. Bei Reservoir Dogs regt mich die Folterszene auf. Bin da generell sehr sensibel. Mag ich halt nicht - egal wie stilisiert die Folter daherkommt. Deswegen ist mir auch Kill Bill Vol. 1 zu brutal. Kann einfach nix anfangen damit. Kunst halt. Wie wenn mir jemand sagt, ich MUSS die Mona Lisa mögen, weil da täglich Tausende hinpilgern, um sie zu sehen. Es ist Geschmacksache und Geschmack ist subjektiv. Zitieren
Gormuur Geschrieben 16. Mai 2015 Autor Geschrieben 16. Mai 2015 (bearbeitet) Ich mag Kritik i dere Form, chas i dem Fall aber nid ganz nohvollzieh. Kill Bill isch aber definitiv (als Ganzes) wohl s'schlächtischte wo de Tarantino bis jetzt brocht hät, aber i ha beidi au letschti wieder mol gluegt und sie händ super underhalte. Ich finds en Anenanderreihig vo ziemlich stylische Szenene. Am ehnste wür mi de kompletti Schluss störe. Und a Action fählts jo au ned unbedingt grad de Fight gäge die 88 und d'Oren Ishii langed doch für beid Film zäme Ja, drum findi de erschti au stimmiger. Isch eifach konsequenter usgfüehrt, es isch im Grund gno en klassischä Actionfilm. D Alehnigä sind au klar, Pinky Violence, natürlich klassischä Martial Arts, sowiä grundsätzlich au Yakuzafilm, sicher au moderneri wiä diä vom Miike. Letschteri würdi aber i jedem Fall vorziä, am Tarantino sini Action isch i dem Film solid, aber sini würklichä stärchene gsehni halt nid i dem Bereich. Im zweitä Teil verlüürter mi aber denn halt völlig, wili irgendwiä nüt han zumi dra feschthebä. Natürlich gits de eint oder ander reizvolli Moment, und diä eint oder ander Szenä wo passt. Aber es fehltmer halt öpis wo de Film trägä chönt. Was bis zu Kill Bill am Tarantino sini Film treit händ, sind jo hauptsächlich d Charaktere und d Dialög gsi. Diä chömed mir do ebä wiä i eim vo denä Film vor, wo de Tarantino schlächt kopiert händ. Am ehndschte bringts no de Bill. Und de Plot treit de Film jo mit Sicherheit nid, will det woner nid inexistent isch, ischs oftmals haarsträubend. D Behauptigä sind wahnsinnig, aber ich wird irgendwiä dur überhaupt nüt belohnt weni druf igang. Forciert isch das natürlich au i anderne vo sinä Film, aber det bringters ebä zämä. Isch halt e schmalä Grat, und währends er eigentlich immer gschaft hed dobä z bliibä sind vili a dem Versuch grausam gscheiteret. Ich verstands ehrlich gseit eifach nid ganz, wiä dass das vom Tarantino sii chan. Ich mein z.B. diä Szenä mitem Schwangerschaftstescht... Das isch eini vo de schlächteschte Szenä imene Film woni je gseh han. Det ischer definitiv komplett vo dem Grat gheit. Nid d Prämisse ansich, aber wiesi umgsetzt isch. Hingägä im Vol I bi de Szenä mitem Chind am Afang isches öpis anders, det ischer druf blibä, und de Kontext hed d Behauptig au legitimer gmacht. Es isch irgendwiä eifach amer verbie uf welere Ebeni de Film hetti sölä würkä. bearbeitet 16. Mai 2015 von Gormuur Zitieren
Toxic Twin Geschrieben 17. Mai 2015 Geschrieben 17. Mai 2015 MAD MAX - Fury Road Eines vorneweg. mit diesem Gefühl etwas bahnbrechend einzigartiges gesehen zu haben, bin ich bisher nicht oft aus dem Kino gekommen. Terminator 2, Matrix, Herr der Ringe und Avatar... und nun Mad Max - Fury Road. Der Film beginnt brachial und fährt mit Action auf, die man in anderen Filmen nicht mal im grossen Finale gesehen hat. Jeder andere Genrefilm verkommt hierbei zu einem Kindergeburtstag. Jeder Schnitt sitzt, kein ultrahektisches Kameragewackel, Perspektiven die einem mitrasen lassen und man hat das Gefühl man wäre ein Teil des Films. Sprichwörtlich fühlt und riecht man geradezu den Staub, das Benzin, die Flammen und das Blut. Abgefahren und verrückt ist nur der Vorname und Mad Max macht seinem Namen alle Ehre. All diese durchgeknallten Charaktere und deren Eigenheiten sind einfach nur unglaublich. Atemlos auch die Spannung... Miller versteht es das Publikum geradewegs in den Sitz zu pressen und aus jeder noch so kleinen Szene eine atemberaubende Atmosphäre zu schaffen. Dabei unterstütz ihn die grandiose Bildersprache... Nahaufnahmen, Totale, wunderschöne Landschaftsbilder und extreme Perspektiven. Die Action ist pures Adrenalin und in diesem Ausmass noch nie auf Leinwand gebannt. Ich habe doch schon vieles gesehen, aber das toppt alles!! Was hier an Stunts und handgemachten Effekten abgebrannt wird, ist einfach nur göttlich! Dazu kommt noch die unglaubliche detailverliebtheit. Die Karren strotzen nur so vor Kreativität und man muss den Film wohl mehrmals sehen um alles wahr zu nehmen. Die Kostüme genau so. Der Soundtrack macht alles richtig. Immer wieder fliesst das alte Mad Max-Feeling ein... mal ruhig und dann wieder pompös. Die Motorensounds donnern und wenn Max's alter V8 aufbrüllt, gibts Gänsehaut pur. Zu guter Letzt... alles wäre nichts ohne die Schauspieler. Allen voran Charlize Theron die einfach nur grandios ist. Doch auch Tom Hardy ist ein mehr als würdiger Gibson-Nachfolger. Ich würde behaupten ich habe die Zukunft des Actionfilms gesehen. Die Latte liegt für zukünftige Filme in diesem Stil gigantisch hoch. Meine Güte... ich hatte 2 Stunden so ein fettes Grinsen im Gesicht wie schonlange nicht mehr. Mad Max - Fury Road ist Kunst und ist für mich jetzt schon einer der besten, wenn nicht sogar der beste Action-Film aller Zeiten!! 10/10 Autowracks Zitieren
reQu1Em Geschrieben 18. Mai 2015 Geschrieben 18. Mai 2015 Oke Gormi, verstohne glaub zimmli guet was meinsch und cha der eigli nur zuestimme weni chli aagsträngter drüber noh- und dra zrugdänke. Am 2. Film sind minere Meinig noh die glungne Momänt folgendi: Sargszene mit Erlüterig, Kampf gäge Viper und Bi de Schlussszene ab det wo sie beid am Tisch hocked. Sind zumindest die Momänt womer am iidrücklichste überecho sind. Aber jo Jackie Brown z.B. macht als Ganzes eifach en vill stimmigere und schlüssigere Iidruck, gilt eigli sogar für die meiste andere Tarantinos. Zitieren
Hlaine Geschrieben 18. Mai 2015 Geschrieben 18. Mai 2015 Meine Güte... ich hatte 2 Stunden so ein fettes Grinsen im Gesicht wie schonlange nicht mehr. Mad Max - Fury Road ist Kunst und ist für mich jetzt schon einer der besten, wenn nicht sogar der beste Action-Film aller Zeiten!! 10/10 Autowracks Hatte das Glück ihn gestern Abend ein zweites mal anzuschauen, wurde eingeladen ... Konnte somit mehr auf die Details achten und war immer noch komplett baff. Freut mich für die 30 Jahre alte Filmserie das Sie solch ein furioses comeback geschenkt bekommen hat! [spoiler=spoiler ] es gibt einfach soviele geniale Szenen... Stellvertretend - Wie sich die Warboyz der Zitatelle Todesmutig in den Kampfstürzen weil sie mit dieser Valhalla Theorie indoktriniert wurden... dieses sich mit Chromspray im Gesicht markieren und dann "Seit Zeuge" zu brüllen und alle machen so mit "ZEEEUGE!!!" und freuen sich dann weil der Gefährte es in ihrer Denke nach Valhalla geschafft hat. Da hatte ich das erste mal ohne zu verstehen was abgeht definitiv eine Gänsehaut. Kein noch so over top wirkendes Element aus dem Trailer wurde sinnlos vertan selbst der Truck mit den Trommeln und dem Gitarrenspieler und die auf stangenden wippenden Warboyz machten zu Ihrere jeweiligen Zeit durchaus Sinn und waren in dem was Sie tun einfach glaubwürdig in Szene gesetzt und sorgten dafür das die Actionspirale einfach sich immer weiter drehte ... Danke George Miller danke Zitieren
Toxic Twin Geschrieben 18. Mai 2015 Geschrieben 18. Mai 2015 Absolut... es hat soviele WTF- und Gänsehaut-Momente! Und die absolut tollen, handgemachten Stunts und Effekte. :mushy: Hier gibts übrigens ein tolles Video vom Set. Man kann nur erahnen, was das für ein Aufwand war! [video=youtube;U9kK-CbqH0k] Aber leider scheinen Miller und Warner nicht belohnt zu werden :sad: Unglaublich... Pitch Perfect 2 mit 70 Mio gestartet. Zitieren
Arthas Geschrieben 18. Mai 2015 Geschrieben 18. Mai 2015 Ich fand den ersten Teil von Pitch Perfect lustig (kam irgendwie am Wochenende im TV). Und ich glaube nur schon das Genre Komödie hat vielleicht einen Vorteil im Kino gegen Action. Zitieren
Toxic Twin Geschrieben 18. Mai 2015 Geschrieben 18. Mai 2015 Pitch Perfect 2 lief im Kino nebenan. Waren wirklich ausnahmslos auf Bitch gestylte 14jährige Gören die sich das ansahen Zitieren
Baer Geschrieben 18. Mai 2015 Geschrieben 18. Mai 2015 (bearbeitet) Hab das verlängerte Regenwochenende auch einmal ein bisschen ausgenutzt: Unbroken 7/10 Kingsman 6/10 Fury 7/10 Seventh Son 5/10 bearbeitet 18. Mai 2015 von Baer Zitieren
Baer Geschrieben 21. Mai 2015 Geschrieben 21. Mai 2015 und gleich weitergemacht The Maze Runner 5/10 Dumb and Dumber To 8/10 Dracula Untold 7/10 Zitieren
Toxic Twin Geschrieben 21. Mai 2015 Geschrieben 21. Mai 2015 Bisle ausführlicher wäre kein "Seich"... Warum Maze Runner z.B. nur 5/10? Und auf Seventh Son habe ich mich ziemlich gefreut... so schlecht? Zitieren
Recommended Posts