Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben
I ha ja nüt gege Lüüt wo Bier trinket aber so Sache wie "denn nimmt mer dä Fans s'wichtigste am nä Fuessballspiel weg" :pokerface: hallo? Und denn au no d Bratwurscht als Verglich...

Erste Teil gib der rächt, was aber bim Verglich mit de Brotwurst sell hinke muesch mer zersch no säge... :ifyouknow:

Geschrieben

Isch beides "unwichtig" bzw. sicher nöd s'wichtigst am nä Fuessballmatch. Wenn er jetzt als Verglich bracht hett dass es wär wie wenn mer wür d Spieler wegnä, denn hetts sini Ussage/Wichtigkeit vo Bier unterstriche (au wenns ä riesigi Übertriebig wär und nach wie vor nöd nötig).

Geschrieben
Isch beides "unwichtig" bzw. sicher nöd s'wichtigst am nä Fuessballmatch. Wenn er jetzt als Verglich bracht hett dass es wär wie wenn mer wür d Spieler wegnä, denn hetts sini Ussage/Wichtigkeit vo Bier unterstriche (au wenns ä riesigi Übertriebig wär und nach wie vor nöd nötig).

Bier und Brotwurscht sind enorm wichtigi Zuesätz zum Fuessball live luege, wer anders behauptet hät eifach kei Ahnig. Vo dem her hät er en guete Vergliich zoge.

Sorry aber weni kei Bier & Brotwurscht me chan konsumiere im Stadion, für was seli überhaupt no go (natürli, zum Singe tanze und Fanchör singe, wobi d'Stimmig ohni Alk logischerwiis nie die gliich isch)? De luegi lieber mit de Kollege womer zäme am Match wäre bi eim dehei, womer euses Bier + Brotwurscht chönd ha.

Geschrieben

Jop, gsehni au eso... Bier & Bratwurscht ghört eifach dezue, da verstahni de Verglich absolut. Chas au ned verstah, dass si ez Bier verbütet. :(

Aber s Schöne...

GC isch wider mal Erschte! Wie lang hani da scho nüm chöne säge. :happytears: (die eint Nacht wos 2:0 gäg Züri gwune hend, zeli ma ned dezue :ugly:)

Geschrieben

Also im Brügglifeld isches eifach Tradition es Bier und en Bratwurscht zneh...Es isch eifach so.

Ich go jo ned an Fuessballmatch zum mich betrinke. Drum wördi au ned vorher trinke. Aber zum Live-Match findi au dases dezue ghört.

Aber ok, ich finde au Mätch in Ängland geil und döt dörf mer jo au ned s Bier uf d Tribüne mitneh. Trotzdem findis en Schwachsinn und i glaub ned, dass d Verein das guet finde, esch sicher en nätte näbeverdienst.

isch eifach scheisse, dass jetzt all bevormundet nur well mer sech ide Schwiz ned trout paar Querulante mol so richtig z verurteile.

Geschrieben

Vor allem bringts ja nüt.

Gad UEFA Spiel sind ja jetzt scho ohni Alkoholusschank im Stadion. Ich weiss aber ned obis sell besser finde wenn sich nacher eifach 3/4tel us de Fankurve scho vorem Spiel besuffed, wills es nachi nümm chönd. (und ja es isch eso, sälber scho gnue erläbt)

Eis hani aber no wele säge;

GC

:happytears:

Geschrieben
Vor allem bringts ja nüt.

Gad UEFA Spiel sind ja jetzt scho ohni Alkoholusschank im Stadion. Ich weiss aber ned obis sell besser finde wenn sich nacher eifach 3/4tel us de Fankurve scho vorem Spiel besuffed, wills es nachi nümm chönd. (und ja es isch eso, sälber scho gnue erläbt)

Eis hani aber no wele säge;

GC

:happytears:

Ich hoffe es endet für GC nicht gleich wie damals beim FCL :ugly: Es wäre so schön, wenn mal ein anderes Team die Meisterschaft gewinnen würde!

Geschrieben
Ich weiss aber ned obis sell besser finde wenn sich nacher eifach 3/4tel us de Fankurve scho vorem Spiel besuffed, wills es nachi nümm chönd. (und ja es isch eso, sälber scho gnue erläbt)

Genau das! Es bringt nix, nix und nochmal NIX! Nur wegen ein paar Idioten gleich alle bevormunden ist einfach falsch.

Geschrieben

In der Allianzarena gibts Stichproben fürs Alkblasen, mich hats natürlich erwischt (Nach 6h Hofbräukeller -.-)

Musste ihm dann beweisen wie ich mit 2,5 Promille noch stehen kann und keinen Ärger mache, halt die üblichen "Autofahrertests". Hat dann ein Auge zugedrückt und mich reingelassen. Nächstes mal weiss ich es wenigstens :cookie:

Bier und Bratwurst sowieso in jedem Spiel, saufen tu ich höchstens noch vor dem Cupfinale.

Geschrieben
Entlich isch GC langsam abr sichr widdr dört wo si ane khöre (sag ich als Basler). So kanns widdr diä richtige Derbys geh zwüsche Basel und GC

Ez müest nur no Basel au wider guet spile. :ugly:

scnr

Geschrieben

Boah war das ne Grütze gestern. Bate konnte ja eigentlich nichts ausser eben die Chancen auch effektiv nutzen. Aber ansonsten? 70% Ballbesitz der Bayern, 10 Ecken oder so, 28 Torschüsse... wtf!

Aber wie so oft, das ist Fussball. Aber war einfach ärgerlich, die Bayern haben deftig gepennt. Gegen Lille und Valencia müssen Siege her!