Jump to content

Recommended Posts

Geschrieben

Das Shadow Complex Remaster kommt offenbar auch für PS4 und One:

Shadow Complex is back... and free on PC for the Holidays!

ChAIR’s modern and masterful sidescroller has been remastered for its debut on PlayStation 4, Xbox One, and PC in 2016. Get Shadow Complex Remastered FREE on PC for a limited time via Epic Games.

About Shadow Complex Remastered

Powered by Unreal Engine 3 and winner of 50+ Game of the Year and Editor’s Choice Awards, Shadow Complex is back for more!

Shadow Complex Remastered features all the great gameplay from the award-winning classic, updated with exciting new enhancements and achievements to support its debut on PC, PlayStation 4, and Xbox One.

Features

• Experience the pivotal modern platform adventure inspired by the classic side-scrolling genre.

• Explore a huge, mysterious game world populated with legions of enemies, challenges, and jaw-dropping boss battles.

• Discover unique game-altering power-ups and 100+ additional items and enhancements.

• Complete all-new achievements and master challenges.

• Journey through an exciting action-thriller story penned by renowned comic book writer Peter David.

Geschrieben

Freut sich noch jemand so sehr wie ich über die Ankündigung von Ni no Kuni II: Revenant Kingdom?

Diese Ankündigung auf der PSX heute war für mich eine riesige Überraschung und die tollste Meldung des ganzen Events :). Joe Hisaishi ist auch wieder für die Musik zuständig, allein dafür lohnt es sich, den Trailer mehrmals anzusehen/anzuhören.

Geschrieben
Freut sich noch jemand so sehr wie ich über die Ankündigung von Ni no Kuni II: Revenant Kingdom?

Diese Ankündigung auf der PSX heute war für mich eine riesige Überraschung und die tollste Meldung des ganzen Events :). Joe Hisaishi ist auch wieder für die Musik zuständig, allein dafür lohnt es sich, den Trailer mehrmals anzusehen/anzuhören.

+100

Freude herrscht, ich fand den ersten Teil dermassen gut. :lamy:

Geschrieben (bearbeitet)

http://www.gametrailers.com/videos/view/gametrailers-com/116520-GT-Countdown-Top-Ten-New-Characters-of-2015?utm_source=carousel&utm_medium=index&utm_campaign=all

Kleinere Spoiler dabei, aber coole Figuren wurden erwähnt :).

Vor allem Chloe und Ciri sind geniale Charaktere. Mit Olgierd gabs noch einen weiteren Witcher-Charakter in den Top 5.

<3

bearbeitet von KiLLu
Geschrieben
+100

Freude herrscht, ich fand den ersten Teil dermassen gut. :lamy:

Aaah ich freu mich tierisch drauf! Hab den ersten Teil saugern gespielt, die Musik ist einfach der Hammer. Man merkt schnell dass es von Ghibli stammt :mushy:

Geschrieben

Habe ich damals auch gespielt.....und kein Wort verstanden. :ming:

Wenn ich mich richtig erinnere haben ich und mein Bruder einfach getippt was die Antworten sein könnten, lange haben wir es glaube ich aber nicht gespielt. :ugly:

Geschrieben

Neben Street Fighter X Tekken wurde auch mal Tekken X Street Fighter angekündigt wer sich erinnern mag.

Tekken 7 wurde vorgestellt - darin wird Akuma aus SF als gezeigt.

[video=youtube;-TVVS63Kcak]

Asians.

Geschrieben
Turok - Coming 12/17/15 to Steam, GOG, and The Humble Bundle!

Turok is back and no dinosaur is safe! When it was first released in 1997, Turok introduced gamers to a world teeming with cunning enemies, traps, puzzles and deadly weapons all within a vast 3D environment ready to explore. Now the classic game has been restored and enhanced with a new visual engine and exciting new features to sink your teeth into!

Turok 1 out around holiday, Turok 2 soon after that. Different engines plus Turok 2 has multiplayer.

[video=youtube;wWXXG-HfwbI]

UND JETZT WIRD'S ECHT GEIL :happytears:

http://shaneplays.com/fragments-of-silicon-night-dive-studios-classic-games/

Given Turok and Shadowman, any other Acclaim games? Yes, Good change of updated version of Forsaken (1998). Acclaim’s version of Descent but “way prettier”.

http://shaneplays.com/fragments-of-silicon-night-dive-studios-classic-games/

Jetzt müssen sie's nur noch für Konsole bringen :ugly:

Geschrieben (bearbeitet)
http://www.gametrailers.com/videos/view/gametrailers-com/116520-GT-Countdown-Top-Ten-New-Characters-of-2015?utm_source=carousel&utm_medium=index&utm_campaign=all

Kleinere Spoiler dabei, aber coole Figuren wurden erwähnt :).

Vor allem Chloe und Ciri sind geniale Charaktere. Mit Olgierd gabs noch einen weiteren Witcher-Charakter in den Top 5.

<3

Gaunter O'Dimm :sabber: fehlt.

Und dass Quiet in die Liste aufgenommen wurde ist wohl ein schlechter Witz.

bearbeitet von ploher